Camping Preikestolen

Camping Preikestolen
5,9

12 tips over Camping Preikestolen

Ronald, 11-5-2015
Ga je met de bus naar de "preekstoel" neem dan contant geld mee. Bij de ene bus kun je pinnen, bij de andere niet.
asdejong, 2-8-2014
Ga zo vroeg mogelijk omhoog voordat de bussen en de grote massa beginnen. Start om 08.00 ofzo is prima.
asdejong, 2-8-2014
Houdt er rekening mee dat het weer snel kan omslaan. Neem altijd (wegwerp) poncho's mee, ook als je met heel mooi weer naar boven gaat.

Freia, 26-7-2014
Check op tijd in, want je mag je eigen plaatsje kiezen, en kunt dan zelfs aan het water staan!
Stefan, 20-7-2014
Als je naar Preikestolen gaat, zijn er ook campings op een iets grotere afstand, maar stukken goedkoper.
jan, 12-6-2014
Prima camping om de volgende dag de Preikestolen met een wandeling te bezoeken. Weg er naar toe is in de loop der jaren behoorlijk verbeterd.

Rene, 10-8-2013
Auto gratis parkeren in Tau en daarvandaan even overvaren naar Stavanger. Leuke stad om een dagje door te brengen. Zeker het oude (gamle) gedeelte en het centrum. Alles op loopafstand van de ferry.
Rene, 3-8-2013
Helicopter rondvlucht van 20 minuten voor Nkr 500. Best aan de prijs maar met mooi weer een mooie herinnering.
Rene, 3-8-2013
Sightseeing ferry nemen van Forsand naar Lysebotn. Om 9:10 uur vertrek en vooraf boeken want er kunnen niet veel auto's op. Met de auto in Lysebotn de 27 haarspeldbochten naar boven nemen en dan genieten van de rit over de hoogvlakte. Via Sinnes Fv975 en daarna via de Rv45 weer terug naar Ottedal. Dan de Rv13 nemen naar Kvindal en 10 minuten overvaren naar Oanes. Tis iets van 120km en onderweg natuurlijk nog even de Mønafossen bezoeken. Het is een dagrit !
Jan, 16-6-2013
Ga vroeg de op pad naar de Priekestoelen, er is namelijk nog geen één richting verkeer,