Camping Preikestolen

Camping Preikestolen
5,9

53 reviews over Camping Preikestolen in het Nederlands

Niet meer naar deze camping.

Linda
13-8-2018

Handig dat je vlakbij Preikestolen bent, er stopt een bus om naar dorp of Preikestolen te gaan. Niet handig is dat er geen kookgelegenheid is. Er zijn roestige grillpalen buiten, daar wil je geen eten op klaarmaken. Wegens brandgevaar mocht dat trouwens ook niet. Servicegebouw ligt aan het begin van de langgerekte camping. Toiletten en douches zijn niet schoon.

Prima uitvalsbasis

Jelle
5-9-2017

Omdat ik samen met vrienden de Preikstolen wilde lopen en Stavanger wilde bezoeken deze camping genomen uit uitvalsbasis. Het is een erg natte camping, maar dat is normaal in dit deel van Noorwegen. Het sanitair was prima, zeker als iedereen het netjes achterlaat. De ruimte bij de receptie was heerlijk om op te warmen tussen de buien door of in de avonden. Het personeel was uiterst vriendelijk. De prijs/kwaliteit verhouding volstond.

Nooit meer

Henk
25-8-2017

Ligging voor preekstoel perfect voor de rest nooit weer

Overvol slecht en zeer nat terrein niet geschikt voor tenten

De duurste camping na 3 weken Noorwegen

Sanitair slecht en vies en niet toereikend voor de grote van de camping

Geen kookgelegenheid voor tenten

Nooit weer

Prima camping

B
14-8-2017

Ben verbaasd over de negatieve reacties hier, prima camping voor een bezoek aan de Preikestolen. In Noorwegen zijn veel campings pruttig na regen, dus daar is deze camping geen uitzondering in en op veel campings is niet eens wifi. Hier wel douches zonder muntjes. En broodjes 's morgens. Prima!

Heel mooie camping en dicht bij de Preikestolen

Hendrik Katuin
4-6-2017

Als je in het hoog seizoen op een camping komt en er zoveel mensen komen en gaan kun je niet verwachten dat de toiletten altijd schoon, zijn als mens zijnde even achterom kijken als je de wc of douche verlaat het is soms erg zoals die soms worden achtergelaten.

Wij hebben er drie dagen met heel veel plezier gestaan, en de Preikestolen op geweest

Wat een modder!

Kampeerster met tent.
13-2-2017

De ligging is prima voor het bezoeken van de Preikestolen. Het sanitair zou mooi kunnen zijn maar te weinig. Wel heeft men units bijgeplaatst. Het is een groot en ruim terrein met een romantisch meertje. Het personeel is aardig en er wordt Nederlands gesproken. Stavanger is goed bereikbaar via de pont bij Tau. Laat de auto maar in Tau staan. Maar toen wij er waren was het al geruime tijd slecht weer met veel regen. Het terrein is slecht gedraineerd en er stond een laag water van plaatselijk meer dan 10 centimeter ook op de delen waar je moet kamperen. Grote campers hebben toegang tot de grasvelden en rijden het stuk. Daardoor ontstaan er grote stukken modder, dikke vette klei. Wij stonden op een soort heuveltje rondom in het water. Leuk verhaal voor aan de koffietafel terug op het werk maar ter plekke toch minder leuk. Het is wel Noorwegen (dus zijn voorbereid op slecht weer) maar ik heb toch ook campings meegemaakt waar het beter georganiseerd was. Daarbij was het ook geen goedkope camping.

Prima camping

Wilma
26-9-2016

Mooie camping, heel aardig (Nederlands) personeel dat alles voor je doet, restaurant met lekkere simpele menu's .

Veel douches, soms een beetje vieze vloeren maar wat wil je ook als het constant regent.. daar kun je natuurlijk niet tegen schoonmaken.

Fijn dat je een eigen plekje uit kan zoeken.

Horrorcamping

Wilfried
9-9-2016

Deze camping alleen gebruiken om de preikerstolen te beklimmen en dan snel weg hier. We waren hier eind juli 2016 en de camping was overvol we mochten er nog op en hadden ook geen stroom iedereen staat Kris kras doorheen met als gevolg dat onze camper ingesloten stond en we niet meer weg konden en moesten wachten op degene die ons blokkeerde. Sanitair vies en vuil en een enorme stank de mensen stonden aan te schuiven om op toilet te kunnen schandalig duur voor hetgeen er is. En als het regent dan sta je in de modder. WiFi werkt niet want is niet geschikt voor het aantal gebruikers kortom NOOIT MEER op deze camping

Duur en lawaai

jo van K
22-8-2016

Aangekomen bij deze camping..geschrokken van de prijs. Maar liefst 280NOK voor een nacht. Wel met gratis douche waarvan je de knop zo'n beetje vast moet houden. Wifi is overbelast, maar wel gratis. Werkt dus niet.

Preikestoel wandeling gedaan in 1 uur en 20 minuten. Parkeren nog eens 150NOK. Camping biedt een bus aan voor 85NOK retour voor een busrit van 5 minuten. Preikestoel is prachtig als je zeer vroeg vertrekt.

Kortom, deze camping is te duur voor wat je krijgt. Tevens werd de container met veel lawaai heel vroeg geleegd en gaat het verkeer af en aan.

Alleen om Preikestole te bekijken

Bart & Kirsten
21-8-2016

De camping is heel vol en de tenten staan bovenop elkaar. Alleen gebruiken als je de Preikestolen wilt bezoeken. Het is een komen en gaan van s avonds laat tot s ochtends vroeg. Heel vroeg gaan er al mensen weg, hebben wij toen ook gedaan. Om 6.15 u gingen we ingepakt en wel naar boven. We waren boven voordat de drukte begon en dan zijn de preikestolen prachtig. Toilet en douche was redelijk schoon maar wel heel druk. Het sanitair en de grootte zijn niet bedacht op zo'n grote mensenmassa waardoor je je voelt alsof je in een mierenhoop zit. Echt heel dicht op elkaar. Ook op camping ekeberg in Oslo geweest, hier was de sfeer veel gemoedelijker en was er veel meer ruimte tussen de tenten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Preikestolen in Jørpeland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Preikestolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Preikestolen scoort een 5.91 uit 10 op basis van 53 reviews.