Reviews over Forsand

Verrassend

Gerda,
    2-7-2018

We kwamen hier toevallig terecht na het beklimmen van Preikestolen, het is een aparte maar relaxte camping in het "openluchtmuseum" toilet/douche bij receptie beslist niet goed maar in het andere gebouw beter, locatie prima en ontvangst ook.

Prima camping

Walter,
    18-8-2016

Camping op de oude nederzetting. De nederzetting zelf stelt niet zoveel voor. Maar de tentplaatsen zijn prima. Je mag er niet met de auto bij staan, om het veld enigszins heel te houden. Door de vele regen was het grasveld bijna doorweekt. De campers stakan op een grindveld helemaal achteraan op het terrein.

Van hieruit is het een klein eindje naar de Preikestolen, Lysefjord en Stavanger.

Het sanitair is in principe goed. gratis douches, maar de wasgelegenheid zelf is veel te klein. 2 kranen in éen trog is wel erg weinig voor de hele camping. Zo ook de keuken. Prima voor mekaar, maar éen kraan/spoelbak voor de hele camping is wel erg weinig.

'S middags en ' s avonds is het warm water op. Dus afwassen met koud water.

Landelijk kamperen

jb,
    23-6-2016

Landa camping is zeer mooi gelegen op het terrein van de oudste nederzetting in Noorwegen. De vondsten stammen uit het IJzeren en Bronzen tijdperk. Zeer vriendelijke ontvangst van de campinggasten. Vlak bij de boot die op het Lysefjord vaart.

Moeite waard

Clemens Lettinck,
    20-8-2015

Vriendelijke camping met dito personeel. Zij zijn nog maar een jaar bezig de camping in het historisch museum te integreren. Er is een commune ruimte waar vrij WiFi gebruikt kan worden. Ook de douches zij gratis al staat er wel een papiertje op de deur niet langer dan 5 minuten te douchen. Het sanitair is schoon al moet wel gezegd dat de douchecabines ruim zijn maar de ruimte waar zij in staan niet ruim genoeg zijn. Het aan- en uitkleden wordt er daarmee niet makkelijker door. Er zijn nog wat dingen in aanbouw maar ik heb dit niet als vervelend ervaren. Zeer de moeite waard hier eens te overnachten.

Rustige, relaxte plek om te verblijven.

Jos,
    4-8-2015

Deze camping ligt vlakbij de veerboot van Forsand naar Lauvvik. De camping is een combinatie tussen een openluchtmuseum en een kampeerplaats. Er loopt kleinvee rond, er zijn veel plekken uit de oude tijd van de Vikingen en er wordt regelmatig een kampvuur gestookt. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend! In het moderne café in Scandinavische stijl kun je dranken en kleine hapjes verkrijgen.