Hotel Thon Terminus

Weer vandaag5°-4°
7,6

5 reviews over Hotel Thon Terminus in het Nederlands

Mooi hotel dichtbij het centrum

Jorike
28-9-2016

Het hotel ligt op steenworp afstand van het centrum van Oslo, trein- en busstation. Het doet wat zakelijk aan. We hadden een super mooie ruime kamer met smart-tv en nespresso apparaat. De kamer was keurig schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Vriendelijke bediening.

Goed hotel aanrader

desiree
10-10-2014

Het is een goed hotel met vriendelijk personeel. Alles is goed verzorgd. Je kan 24/7 koffie pakken en er zijn ook beker zodat je een koffie to go kan nemen. Het ontbijt is lekker met ruime keuze, ook leuk dat je zelf je wafels mag bakken. Ook is er een broodrooster zodat je lekker je brood kan roosteren. Er is een waterkoker aanwezig op de kamer met thee zakjes; als er niet jou smaak keuze bij zit mag je deze uit de ontbijt zaal pakken. De kamer heeft een airco en kachel deze zijn alleen niet zelf te regelen. De kamers zijn erg schoon en worden elke dag netjes gedaan. De ligging is ideaal je loopt zo naar het station. Aan de overkant zit een groot winkelcentrum.

prima hotel, wel prijzing

marielle
6-9-2009

Ik heb 3 nachten in dit hotel geslapen omdat ik een congres bezocht. Het hotel is prima. 3 sterren dus verwachtingen waar ook niet super hoog. Bed sliep heerlijk. Had een 1 persoonskamer en hier staat ook 1 persoons bed op. WEl klein. Onbijt prima maar 100 euro voor een nacht is best veel geld. Oslo is helemaal een dure stad. Maar wel prachtig!

Centraal gelegen

Go
25-8-2009

Dit hotel is zeer centraal gelegen op ca. 100 meter van het centraal station van Oslo.

De kamers zijn netjes maar eenvoudig ingericht en er zit veel verschil in de grootte van de kamers, grootte van de bedden en verschil in de badkamers.

Het ontbijt is goed verzorgd en vrij uitgebreid voor een 3-sterren accommodatie.

Als voorkeur kun je het beste rustig gelegen opgeven.

Dit hotel kent een goede prijs kwaliteit verhouding.

2005

Het hotel heeft niet echt een warme uitstraling, maar is door zijn ligging en bereikbaarheid een goed vertrek punt om Oslo te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Terminus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Terminus in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Terminus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.