Hotel Thon Slottsparken

Hotel Thon Slottsparken

8.8Fantastisch

Noorwegen, Oslo, Oslo

Op vakantie geweest naar Thon Slottsparken?

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Slottsparken voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

29 reviews over Hotel Thon Slottsparken

• 2019
    9Irene28-07-2019

Goed!

In dit hotel hebben wij één nacht overnacht. (2 hotelkamers/appartement)De kamers waren netjes en de bedden goed. Moderne uitstraling, mooie badkamer. Het ontbijt was in een ruimte onderin het pand, en dit was een prachtige ruimte. Het ontbijt zelf was super!!! De ligging van het hotel was uitstekend t.o.v. de stad en de bezienswaardigheden. Alles is goed aan te lopen. Wij hebben iets verderop geparkeerd in een parkeergarage, maar dit was erg duur. Wij stonden hier anderhalve dag en waren zo’n 70 Euro kwijt! Dat kan vast voordeliger. Al met al een goed verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Maarten26-07-2017

Uitstekend hotel vlakbij de bezienswaardigheden

Hotel Slottsparken Oslo is een prima plek om Oslo te verkennen. Ligt vlakbij het koninklijk paleis en de belangrijkste winkelstraten van Oslo. Kamers zijn mooi en ruim. Het ontbijt is helemaal ge-wel-dig! Als we een minpuntje moeten noemen dan is het dat parkeren op de eigen parkeerplaats van het hotel niet goedkoop is (omgerekend ruim 30 euro per dag).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Bernard31-07-2015

Zeer goed gelegen hotel

Hotel heeft een zeer goede ligging. Het hele centrum van Oslo is op loopafstand. In het hotel geen groots ontvangst. Een bescheiden receptie waardoor je de indruk krijgt met een wat kleiner hotel te maken te hebben.

Wij hadden een studio met een zeer eenvoudig keukenblokje. Het geheel deed wat oud aan, maar was verder goed en schoon.

Op verzoek kun je een parkeerplaats krijgen op het achterterrein. Deze kost wel NOK 210,- per nacht! (iets minder dan € 25,00). Anders ben je aangewezen op nabijgelegen parkeergelegenheden.

De Wifi in het hotel is inbegrepen is en is erg goed en snel.

Het Ontbijt was erg goed en erg uitgebreid en werd tevens goed bijgevuld.

In eerdere beoordelingen hier wordt gesproken over "zéér kindvriendelijk". Wij hebben echter geen speciale zaken voor kinderen aangetroffen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Tom25-08-2013

Goed gelegen Appartementenhotel

Appartementenhotel bij het Paleispark. Goed gelegen ten opzichte van het centrum en de belangrijkste attracties. Tramhalte in de buurt. Onaantrekkelijke receptie, maar correcte ontvangst. Gratis Nespresso. Ruime kamer met inbouwkeuken, slaapgedeelte met 2-persoonsbed en een slaapbank. Deel van de kamers is gerenoveerd, onze niet. Daardoor verouderde keuken zonder magnetron. Badkamer met goede douche. Zeer kindvriendelijk, met speelruimte en apart ontbijtbuffet voor kinderen. Uitstekend ontbijt. Gratis snel WiFi.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7Houkje08-08-2013

Prima hotel

Zijn er voor 1 nachtje geweest en beviel ons prima. Goeie kamer, lekker bed, niet heel erg modern allemaal, maar naar wens. Het ontbijt was uitstekend, vooral de uitgebreide afdeling voor kinderen viel ons op. Ook voor volwassenen overigens erg veel keus en vers. Kortom: hotel is een aanrader zo naast en park en dichtbij de Karl Johanns Gate. Parkeren is idd problematisch - hotelparking is altijd vol en kost overigens 175 NOK voor 2 dagen. Op zaterdag tot 3 uur betalen op openbaar terrein voor hotel en daarna tot maandagmorgen gratis.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8fiorentina28-12-2012

voldoende maar geen 4 sterren

De ligging is goed, metro in de buurt en centrum op loopafstand. Personeel niet erg behulpzaam en ook niet aardig. 3 sterren zou beter beoordeeld zijn.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 9tomgroothuis02-11-2012

Prima Hotel

Mooie ligging, Héérlijk eten, Goede kamers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Tommy17-08-2012

Netjes, goed verzorgd, vriendelijk

Goede ligging, goed ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Erna11-08-2012

Prima hotel op goede plek

Het hotel wordt gerenoveerd. Wij hadden een nieuwe kamer. Deze was prima. Een klein appartement met een keukentje. Het bankje was een 2 persoons bed voor de kinderen. Ook het ontbijt was goed in een mooie ruimte. De ligging is prima in het centrum van Oslo waardoor alles op loopafstand is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Stijn20-06-2012

Perfecte locatie

Vlakbij het centrum, maar toch rustig, aan het Slottspark. Mooie, ruime kamers met alle voorzieningen. Gratis wifi, koffie en thee.

Gereisd met partner in juni 2012

Hotel Thon Slottsparken info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald