Hotel Scandic Victoria Oslo

Hotel Scandic Victoria Oslo

7.6Goed

Noorwegen, Oslo, Oslo

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Victoria Oslo voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Scandic Victoria Oslo

• 8Marjolein05-09-2016

Prima hotel

Prima hotel op mooie locatie midden in Oslo. Parkeergelegenheid in parkeergarage bij hotel (tegen betaling). Wij hadden een familiekamer. Prima ingericht. Uitzicht op de ontbijtzaal vonden wij wat minder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Jan25-05-2011

Redelijke kamers, fantastisch ontbijt

Dit hotel heeft zijn vierde ster vooral te danken aan het uitgebreide ontbijtbuffet (meermaals verkozen tot beste hotelontbijt van Noorwegen). De kamers zijn redelijk standaard en hebben alles wat je van een hotel kunt verwachten in deze prijsklasse, geen gekke dingen. Een renovatie zou binnenkort wel uitgevoerd mogen worden. Gebruik van internet (wifi) is gratis tijdens het verblijf.

Het hotel ligt vlakbij het fort Akershus, de veerboot naar museumeiland Bygdoy en op loopafstand van de winkelstraat Karl Johans gate. De dichtstbijzijnde OV-halte is van tramlijn 12: Radhusplassen.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Pascal18-04-2011

Goed hotel

Gewoon een goed hotel, je krijgt precies wat je verwacht. De ligging van het hotel is super, tussen het centrale plein van Oslo en de haven. Je wandelt er zo naar toe vanuit het treinstation, OV (metro, bus en tram) liggen op loopafstand.

De kamer is prima. We hadden een kamer op de eerste verdieping met een douche. Kamer is schoon, badkamer was ook erg schoon. Bedden waren prima, goede boxsprings.

De mensen die in het hotel werken zijn erg vriendelijk en behulpzaam, niet te formeel en niet te informeel. Ontbijtbuffet is super, verschillende soorten vis (zalm in drie varianten, haring in allerlei varianten, makreel), en alles wat je verder zou verwachten is er.

Gereisd met partner in april 2011

• 8EP01-06-2010

hotel midden in het centrum!

Het hotel ligt midden in het centrum en ook op loopafstand van het openbaar vervoer. Het hotel biedt ontbijt met een ruim assortiment. eventueel is het mogleijk om lunch te gebruken tegen betaling. Het hotel heeft geen diner faciliteiten, maar Mister Hong verderop in de straat is een hele goede aanrader! Wij hadden een kamer dat geen raam naar de buitenlucht had, maar een raam met zicht op de ontbijtruimte die in het midden avn het hotel als een atrium is ingericht. Indien we hadden gewild wat het krijgen van een andere kamer mogelijk. De kamer was niet groet, maar wel met extra stoel. Bedden aan de zachte kant. Nette badkamer inclusief fohn en ook voldoende handdoeken. handdoekenservice werkte niet helemaal, want ook al hadden wij geen schone handdoeken nodig, we kregen ze wel (maar dat is beter als andersom..)

het hotel heeft verder niet veel faciliteiten, maar in het centrum is genoeg te doen!

Gereisd met partner in mei 2010

• 6patrick koning20-11-2008

geweldige vakantie

we hebben het erg naar ons zin gehad en willen zeker nog een keer terug wat we ook zeker gaan doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8Nel18-07-2008

Prima hotel met parkeergarage tegen betaling.

Ruime kamer met zitje en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke en hulpvaardige mensen aan de receptie. Ruime badkamer met ligbad. Mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Hetty Gelling22-01-2008

Centraal gelegen hotel met erg mooie eetzaal. Door de ligging bijzonder geschikt voor het verkennen van Oslo

Gereisd in januari 2008

Hotel Scandic Victoria Oslo info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch