Hotel Scandic Sjolyst

Hotel Scandic Sjolyst

7.7Goed

Noorwegen, Oslo, Oslo

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 536p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel zaventem
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

7 reviews over Hotel Scandic Sjolyst

• 7Pascal07-12-2013

Gewoon....

Het hotel is gewoon wat je van een hotel kunt verwachten, niks meer en niks minder. Bedden zijn goed, kamers prima, ontbijt goed, maar niets is 'super'. De verbinding met Oslo is goed, zowel richting stad als richting vliegveld.

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 7annejon20-07-2011

prima hotel

Hotel is prima, parkeergarage wel duur. Ontbijt goed, maar wel vervelend dat personeel zelf uitgebreid van het buffet pakt en het gaat opeten. prima verbinding naar Oslo met bus. restaurant gesloten, maar we ontvingen kortingsbon voor pizzeria.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Willem07-01-2010

Heerlijk hotel

Voor een citytrip begin december 2009 zijn we terecht gekomen in dit mooie hotel. Rustig gelegen in een zakenwijk. Leuke winkeltjes en restaurantjes op loopafstand. Het centrum van de stad is ongeveer 3 kwartier lopen vanaf het hotel, maar je kan ook net zo goed één van de gratis fietsen pakken, de tram, de bus, of de trein. (allen op paar minuten loopafstand).

Nette kamer. We hebben gekozen voor een Superior room, die erg netjes, ruim en lekkere stoelen hadden. Ook het gratis internet is goed. Registreer je vooraf wel even als frequent guest. Dat kan je nog weer wat leuke extra's opleveren (elke dag gratis krant, en wij kregen ook nog een leuk 100 things to do boekje)

Al met al, een aanrader.

Gereisd met partner in december 2009

• 817-08-2009

Zeer goed alternatief voor hotel in centrum

Het hotel ligt iets buiten het centrum, makkelijk te bereiken per tram of bus. Half uurtje lopen naar het prachtige Vigeland Beeldenpark. Kamers ruim en schoon en een fantastisch uitgebreid ontbijt. Ligging in een buitenwijk met mooie winkels en een aantal restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Ramona24-10-2008

zeer goed hotel

Tijdens onze citytrip naar Oslo in dit hotel verbleven. Kamers waren erg goed, comfortabele bedden en erg netjes en schoon. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was uitstekend! Bereikbaarheid van het centrum van Oslo is goed met de tram!

Als we weer naar Oslo gaan, kiezen we zeker weer voor dit hotel!

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Rob en Gijs10-08-2008

prima hotel

Het hotel ligt ongeveer 3 km. buiten het centrum. Dat is ideaal in combinatie met een 72 uur Oslo pass zoals wij deden. Aankomen op Gardermoen, met de Flytoget naar Skoyen, 300 meter lopen en je staat bij het hotel. Vriendelijke en behulpzame receptie, gratis fietsen. Het hotel ligt vlakbij Bygdoy, de musea zijn aan te fietsen. Het ontbijt is perfect. Eén dag iets minder omdat vier busladingen toeristen tegelijk aanvielen. Met de 72 uur pass de "gratis" bootlunch gedaan in 30 graden in de zon, echt genieten. Aanrader!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Ellen en Vincent01-07-2007

Wij zijn net terug van 2 nachten in hotel Scandic Sjolyst. Onze belangrijkste eis was de prijs van het hotel en dit hotel is in verhouding vrij goedkoop voor een hotel in Oslo. De kamers zijn mooi en schoon. Ontbijt is erg uitgebreid! De ligging van het hotel is goed, een paar minuten lopen van treinstation Skoyen. Je bent met de trein of tram zo in het centrum! In de buurt van het hotel wordt nu veel gebouwd, maar daar heb je weinig last van, behalve dat het er minder leuk uitziet. Personeel is vriendelijk.

Gereisd in juli 2007

Hotel Scandic Sjolyst info

• Afstand tot strand2 km

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats