Hotel Scandic Holberg

Hotel Scandic Holberg

7.9Goed

Noorwegen, Oslo, Oslo

Op vakantie geweest naar Scandic Holberg?

7.9Goed

• Kinderopvang

19 reviews over Hotel Scandic Holberg

• 2018
    8Bert11-08-2018

Prima hotel om Oslo te ontdekken

het hotel is centraal gelegen t.o. van het centrum, dat op loopafstand is. goede en schone tweepersoonskamer aan de binnenzijde. Bij de douche ontbrak een deur waardoor de badkamer nogal nat werd. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet. Auto parkeren in de parkeergarage tegenover het hotel kost wel zo'n 35 euro per 24 uur. Openbaar vervoer stopt bijna voor de deur en bij de 7-11 aan de overkant kun je een dagkaart kopen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8paulien14-07-2014

Goed hotel!

Een mooi hotel, en op een goede locatie om Oslo te verkennen. Kamer en badkamer zijn wat klein, maar wel sfeervol ingericht. En schoon!

Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8rita31-10-2013

Mooi oud hotel

Dit hotel ligt op loopafstand van het centrum, het paleis en de haven. Ook het Vigalandpark is in 20 min. lopend te doen. Een prachtige ligging dus. De auto kan geparkeerd worden in een ondergrondse garage. Helemaal veilig staan ze daar niet. Het personeel van het hotel waarschuwt je daar ook nadrukkelijk voor. Het ontbijt is uitstekend verzorgt!!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9coryvon22-08-2012

Prima service

We kwamen zonder reservering aan in het hotel. Het hotel was volgeboekt, maar zo ook heel Oslo. Bruce Springsteen concert en Memorial Day. Toch heeft hij ons aan twee eenpersoonskamers geholpen. Super idee als je toch een slaapplek wil hebben. Een heel goed ontbijt in buffetvorm. Veel keuze. Mooie kamer. Douche was heerlijk ruim. Tsja de tram hoorde je wel. Lopend was je eigenlijk zo in de stad. Wij hadden onze auto geparkeerd in een nabij gelegen parkeergarage. Prijzig, maar je hoeft dan niet op de parkeermeter te letten.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8pauline de zeeuw26-07-2010

en aanrader

Het hotel is pas opnieuw ingericht met mooie design meubels, Noors modern. Ook het ontbijt was met smaak klaar gemaakt en niet even standaard bijv. een kleine smootie met limoen en gember. De badkamer is wat klein maar wel practisch en een heerlijk grote dousche. We sliepen aan de voorkant en hoorde inderdaad wel de tram, maar hebben er geen last van gehad. Prima hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8pauline de zeeuw26-07-2010

leuk design hotel (12)

De kamers zijn niet groot maar wel erg mooi ingericht, Noors design. Ook het ontbijt was prima in een prettige ruimte. We hadden een kamer aan de voorkant, dat is inderdaad wel wat gehorig, maar wij sliepen er doorheen. Lekker ruime douche en toilet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Mirjam23-07-2010

prima hotel om de stad te verkennen

ligt net buiten centrum op een mooie loopafstand 10 a 15 min. Pas op met parkeren,veel controle. Wij hadden een kamer aan de kant van de tram deze rijdt vanaf een uur of 8 en is dan goed te horen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Marije22-07-2010

Leuk hotel, mini-badkamer!

Rica Holberg is een hotel uit de Rica-keten, gewoon een prima hotel, met een nette, ruime (zolder-) kamer, alleen wij hebben de kamer een 7 i.p.v. een 8 gegeven, door de extreem kleine badkamer! En in die badkamer, waar je nauwelijks je handdoek om je heen kon slaan zonder de w.c. te raken, liep het water van de douche ook nog eens helemaal niet weg, waardoor je steeds in je eigen douchewater stond. De mensen aan de receptie zijn gewoon vriendelijk, niet over-vriendelijk maar dat hoeft ook niet. De check-in ging erg snel, wij haalden bij de receptie ook de 'Oslo pass', waarmee je (in ons geval 48 uur) toegang hebt tot alle vormen van openbaar vervoer in de stad, ook de ferry! Maar dit blijkt gewoon een klein, papieren kaartje te zijn zonder magneetstrip of iets erin, en we kregen er ook geen informatieboekje bij. Gelukkig is de stad heel duidelijk en geeft iedereen graag antwoord op je vragen, het openbaar vervoer is perfect dus alles is goed gelukt. De moeite waard om te bezoeken!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8rogier17-11-2009

Prima hotel voor een weekend

Hotel is prima. Door de trams aan de voorkant wel iets lawaaierig, maar daar heb je aan de achterkant minder last van. Aan de voorkant heb je wel weer een leuk uitzicht... Het hotel is 5 minuten lopen van de Karl Johansgate. Service en ontbijt is prima. Een goed hotel voor een lang weekend Oslo!

Gereisd met partner in januari 2009

• 7S. Vanhauten-Linders24-09-2009

Goed stadshotel

Centraal gelegen hotel in gerenoveerd monumentaal pand. Wij hadden een zolderkamer aan de achterkant (stil). Redelijk ruime kamer met verrassende opzet (alles om het bed heen gebouwd), grote badkamer. Ontbijtbuffet was goed. Parkeren in de parkeergarage aan de overkant kan tegen gereduceerd hoteltarief.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Scandic Holberg info