7 reviews over Hotel Scandic Helsfyr in het Nederlands

Zeer mooi hotel net buiten het centrum

jojentje
28-8-2012

We hadden een zeer grote kamer in dit hotel. Super om hier vanuit de stad Oslo te bezoeken. Ontbijt is ook perfect. Het enige minpuntje is dat we langer op de kamer moesten wachten dan normaal. Werd pas na 5 uur opgeleverd. Maar verder perfect!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Prima uitvalsbasis voor Oslo

Sandra
24-9-2011

Dit hotel ligt dan wel buiten het centrum, maar binnen een kwartier sta je in harte Oslo, prima te doen dus. De Rica hotels zijn een keurige zaken-keten in Scandinavia en van harte aan te bevelen. Zeer nette kamers, goed ontbijtbuffet, gratis internet, gratis parkeren... Echt prima! Als je wat geld wilt besparen eet dan niet in het hotel. Voor 2 pizza's en 2 biertjes waren we 65 euro kwijt (hoewel Noorwegen sowieso al heel duur natuurlijk)

Gereisd Met partner in september 2011

mooi hotel en goedkoper dan in centrum.

mirjam
26-1-2011

Rica Helsfyr hotel ligt buiten het centrum van Oslo. Maar is met metro makkelijk te bereiken. Met t-bahn is dit vanaf Oslo centrum 10 minuten.Daarna is het ongeveer 5 minuten lopen(let op je moet onder tunneltje om naar hotel te komen). Hotel Rica ligt bij bedrijven park. Veel is daar niet te beleven.Ook goed om te weten is dat er een nachtbus naar centrum van Oslo gaat! opstappen in Oslo centraal zijde Biskop Gunnerus gate. Bus gaat rond 1.45 en daarna elk half uur. Hoe dan ook hotel kamer vind ik ruim. Ik kreeg 2 persoon kamer voor me alleen. Had alleen douche in plaats van bad. En er lag vloerbedekking in plaats van laminaat. Niet dat ik allergisch ben. Los daarvan ligt prijs van kamer lager dan in centrum van Oslo. Verder is ontbijt hier erg uitgebreid. Conclusie: Noorwegen blijft duur. Maar wil je iets goedkoper vinden dan is dit een aanrader. Je bent zo in centrum en je zit hier rustiger.

Gereisd Alleenreizend in Fri Dec 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

het leek wel nieuw, de kamer!!

Annemie
27-7-2008

Alles was prima, de kamer, de badkamer, het ontbijt. Wat een minpuntje was, maar daar kan het hotel niets aan doen was de navigatie. Wij zaten nog op de autosnelweg toen we Bestemming bereikt hoorden van onze navigatie. Zoek het dan maar uit!! Dat viel niet mee. Maar nogmaals over het hotel niets dan goeds.

Gereisd Met partner in Sun Jul 27 2008 21:28:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kamers zijn goed

S en L
5-7-2008

Kamers zijn goed. Ontbijtbuffet was de eerste dag goed, maar daarna werd het steeds kariger. Het wafelijzer werd weggehaald en er waren geen croissantjes en warme chocomelk meer. Op zondag is het ontbijt tot half 11, maar om kwart over 10 wordt alles opgeruimd, zodat het personeel snel naar huis kan

Gereisd Met partner in juli 2008

Keurig hotel

Marian van Gameren
19-6-2008

Keurig hotel. Vriendelijke, zakelijke receptie. Vlak bij metro naar centrum. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Verwacht geen super hotel

Karin de Vries- den Breejen
16-8-2007

Verwacht geen super hotel. Wij hebben het hotel dus ook gebruikt als tussenstop voor onze rondreis. Maar voor 1 of 2 nachtjes is het hotel prima. Op 5 minuten afstand van Oslo Centrum.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Buro Scanbrit

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Helsfyr in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Helsfyr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.