Bed and Breakfast Residence Kristinelund

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Residence Kristinelund

• 4Monique uit Eindhoven24-08-2011

slechte kamers op de vierde etage!!

Bed en Breakfast Kristinelund aan de rand van Oslo in een mooie wijk, goed te bereiken met openbaar vervoer. Eerste verdiepingen mooi aangekleed. Je deelt een badkamer met een aantal kamers. Maar wij hadden een kamer op de bovenste (4e) verdieping, waar de kamers erg ouderwets zijn en slechte bedden hebben. De gezamenlijke badkamer is ook erg oud, water loopt niet goed weg, zodat de hele badkamer onder water komt te staan. Er zijn geen wastafels op de kamer en er is geen aparte toilet. De matrassen zijn erg oud, je voelt de vering. 's Ochtens alleen koffie, thee, melk, muesli en wat fruit als ontbijt. Echt te weinig. Hiervoor betaalde wij 110 euro. Toevallig een badkamer gezien op de 1e etage, deze zag er wel goed uit. Verder is er alleen tussen 7 en 13.00 uur iemand aanwezig. Wie er 's avonds allemaal binnen komt lopen was erg onduidelijk. Dus als je hier boekt zorg er dan voor dat je op de 1e of 2e etage komt, dan heb je waarschijnlijk een betere kamer.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Mirjam lemmen13-01-2011

gezellig bed and breakfast.

Residence Kristinelund is een heel gezellig bed and breakfast. Met vriendelijk eigenaar Synne en Lennart. Gelegen in beteren gedeelte van Oslo de wijk Frogner. Dicht bij Vigeland Sculpture Park. Kamer prijs is redelijk. Als je bedenkt dat Oslo heel duur is.Ik kreeg 3 persoon kamer voor me zelf. Voor rond 60 euro.(overigen hotels zit dit rond 90 euro). Alleen ontbijt viel me erg tegen. Ik kreeg alleen koffie. fruit. en met muesli met melk. Ik miste de brood.(velen anderen gasten namen hun eigen brood mee). Verder hadden we gedeelde douche waar afvoer verstopt is. En slaapkamer was koud. Verwarming deed voor helft.Ik zou zeggen dit is leuke onderkomen voor de zomer. En als je zoekt voor de lokale sfeer dan is dit juiste adres.

Alleen gereisd in december 2010

• 3anoniem05-12-2010

Een teleurstelling

Ik had 2 dagen geboekt in B&B Kristinelund. Een aantal uur voordat ik in Oslo aan zou komen, belde de eigenaar dat ze toch geen kamer voor me hadden. Ik kon kiezen, zelf iets anders zoeken of een andere B&B die zij hadden, elders in Oslo. Aangezien het kort dag was, koos ik voor de andere B&B van hun. De eigenaar bracht me met de auto van de ene naar de andere B&B. De andere B&B lag buiten het centrum (wel dichtbij de metro), maar was totaal geen gelijkwaardig alternatief van de geboekte locatie (geen stijl en karakter, grijze sfeer). De kamer was heel eenvoudig en had een vies uitziend tapijt. Er was ook geen ontbijt bij en de badkamer (gedeeld, op zich geen probleem) was vies, afgebladerde deur en er zat schimmel in de douche. Ik heb de eigenaar bericht dat ik niet blij was met dit alternatief, maar heb geen reactie terug ontvangen. Al met al een terleurstelling.

Alleen gereisd in december 2010

• 6P.Duin27-09-2009

Slechtste slaapplaats ooit

Mooi gebouw,ligt prachtig, maar voor €110,- een kamer met twee slappe spiraalbedden. Verder niks! Geen kast,zelfs geen stoel of haakje om je natte handdoek op te hangen. De douche en toilet worden gedeeld.Geen punt, maar deze waren niet schoon,hadden geen ventilatie en zaten vol schimmelplekken. We zijn de volgende dag meteen vertrokken.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Hr. R10-11-2008

Aanrader voor Oslo

Kristinelund is een prima B&B verblijf in Oslo voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mijn vrouw en ik hadden een weekend geboekt voor een speciale prijs 2 overnachtingen voor de prijs van een. Ze hebben een goed ontbijtbuffet en in de middag kan je zelf wafels bakken en koffie of thee zetten. De kamers zijn groot en schoon. Wc en douche zijn op de gang, maar zijn modern en netjes. Er staat een internet PC voor gratis gebruik. De afstand naar het centrum kan te voet (1,5 km) of met de bus (lijn 30 of 31, ieder kwartier). Al met al een prima B&B verblijf dat we zeker nog een keer zouden boeken. Een aanrader voor een verblijf in Oslo.

Gereisd met partner in november 2008

• 8Monique02-11-2007

Leuk pension, mooie ruime kamers alleen douchen en toiletten op de gang

Gereisd met vrienden in november 2007

Bed and Breakfast Residence Kristinelund info