Hotel Radisson Blu Plaza Oslo

Hotel Radisson Blu Plaza Oslo

7.9Goed

Noorwegen, Oslo, Oslo

Op vakantie geweest naar Radisson Blu Plaza Oslo?

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Plaza Oslo voor je op een rij gezet:

• Sauna

10 reviews over Hotel Radisson Blu Plaza Oslo

• 8Louise Kroot24-08-2012

perfect gelegen zakehotel

midden in het centrum direct naast het station gelegen. prima uitgangspunt voor een verkenning van Oslo maar wel een duur hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7john15-06-2012

Centraal gelegen maar duur

Mooi hotel, is welmtoevaan een update,. Uitstekend ontbijt, staff kan iets snellervreageren op dingen.

Voor nederlandse begrippen heel erg duur

Zakelijk gereisd in juni 2012

• 0zoover_409-08-2011

De zakelijke keuze in Oslo

Een van de beste zaken hotels waar ik ooit in verbleven heb. Superiour room beschikt over een nespresso machine en heeft geweldige bedden. Vanaf het vliegveld sta je binnen 30 minuten in je kamer; top! Lekker even een duik nemen in het zwembad met uitzicht over heel Oslo.

Enige nadeel is dat het ultra druk is (zeker als er een conferentie is) en wachttijden bij zowel de receptie als de ontbijtzaal flink kunnen oplopen.

Ontbijt was zoals je van radisson mag verwachten goed.

Zakelijk gereisd in juli 2009

• 7Bart06-09-2010

Great view !

Indrukwekkend hotel, maar tegenvallend restaurant Geregeld bekende gasten

Zakelijk gereisd in november 2004

• 8Klaas en Els19-12-2009

Goed aan te raden hotel

Het hotel is via de loopbrug gemakkelijk te bereiken vanaf het centraal station. Verder een goede ligging t.o.v het centrum. Veel zakelijke gasten. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vanaf de 21e etage een mooi uitzicht over Oslo en koninklijk paleis. De receptie is zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in december 2009

• 9Emma03-05-2009

Heerlijk verblijf!

Wij hadden een kamer voor 100 euro per nacht, geboekt via internet. Ten opzichte van andere hotels in Oslo is dit een redelijke prijs. De prijs-kwaliteit verhouding was daarom naar onze mening zeer goed. De ligging van het hotel is uitstekend, het ligt naast het centraal station. Wij hebben geen last gehad van welke bezoeker van het hotel dan ook. Het was een zeer aangenaam verblijf. Het ontbijt (buffet) was zeer uitgebreid, ontzettend smakelijk en zat bij de kamerprijs in. Wij kunnen een verblijf in het Radisson Sas Plaza Hotel Oslo dan ook zeker aanraden!

Gereisd met partner in mei 2009

• 8zakenreiziger11-01-2009

comfortabel hotel, service bij ontbijt kan beter

Het hotel ligt direct tegenover het centraal station van Oslo. Over een loopbrug loop je er direct naar toe. Ook is de belangrijkse winkelstraat dichtbij. Het hotel is bijzonder hoog. Vanuit de hoogste etages is er een goed uitzicht over de stad en het fjord afhankelijk van de zijde van het hotel. Het hotel is modern en comfortabel. Er is een ontbijtbuffet. De koffie wordt geserveerd. Echter er is te weinig bediening hiervoor waardoor je lang moet wachten of geen koffie krijgt. Dan maar beter volledige selfservice of bediening uitbreiden.

Zakelijk gereisd in november 2008

• 9Alexander13-07-2008

Dit is een van de betere hotels.

Over het algemeen beoordeel ik lager maar mijn ervaring in dit hotel was zeer goed. Mooie schone kamers met gratis internetverbinding, uitstekende parkeerservice, zeer goed ontbijt. Het maakt wel verschil of je individueel boekt of een groepsreis, vooral mbt. de kamers en de ontbijtruimte. Probeer vooral een kamer op een van de bovenste verdiepingen te boeken. Het gehele hotel is rookvrij.

Zakelijk gereisd in juli 2008

• 8Buijnsters18-03-2006

Uitstekende liggen vlakbij centraal station en Airport express trein naar vliegveld (reistijd ca. 20 min en rijdt elke 10 min). Onlangs gerenoveerd met modern ingerichte kamers. Gratis internet via ethernetkabel op je kamer. Nieuwe restaurants hebben te weinig plaatsen en zijn flink aan de prijs voor relatief kleine, maar wel erg lekkere, porties. Zwembad, sauna en paar fitness toestellen op 35e verdieping met uitzicht op de stad. Goedkoopste te boeken via Radisson SAS website (7 dagen vantevoren)

Zakelijk gereisd in maart 2006

• 7chris05-12-2005

Dit hotel kan je gerust een slaapfabriek noemen met 35 etages. Het hotel is recent gerenoveerd, de kamer zien er dan ook perfect uit. Verwacht in dit hotel ook veel groepen en schoolkinderen, die druk in de lobby aanwezig kunnen zijn. Het ontbijt is echt massaal te noemen, met te weinig zitplaatsen voor alle gasten. Wij hadden het ontbijt dan ook meegenomen naar de kamer. Als je dit hotel kan boeken tegen een aanbiedingsprijs heb je een zeker een goede deal. Prijzen in de bar en restaurant zijn stevig te noemen maar dat zal in heel Noorwegen tegenkomen.

Gereisd in december 2005

Hotel Radisson Blu Plaza Oslo info