Hotel P-hotels

Hotel P-hotels

Weer vandaag-4°-10°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor P-hotels voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel P-hotels in het Nederlands

mooie kamers

Annet
30-7-2010

Mooie kamer, goede bedden en net uitziende badkamers.

Alleen het ontbijt is waardeloos. 's Morgens staat er voor de hotelkamer deur een tasje met daarin een droge sandwich, pakje sap en een appel.

Het hotel ligt in het centrum op loopafstand van alle bezienswaardigheden en anders is het openbaar vervoer een goed alternatief.

Advies; een goed hotel, zeker prijs / kwaliteit verhouding, maar ga gezellig in het centrum ontbijten.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel P-hotels in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel P-hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.