Hotel P-hotels

HotelWeer vandaag22°10°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor P-hotels voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel P-hotels in het Nederlands

ottimo rapporto qualità/prezzo

alberto
25-9-2010

albergo centralinissimo, comodo per visitare la città

al 2° piano originale salone dove si può prendere tè

caffe e cappuccino e a disposizione computer tutto gratis

mooie kamers

Annet
30-7-2010

Mooie kamer, goede bedden en net uitziende badkamers.

Alleen het ontbijt is waardeloos. 's Morgens staat er voor de hotelkamer deur een tasje met daarin een droge sandwich, pakje sap en een appel.

Het hotel ligt in het centrum op loopafstand van alle bezienswaardigheden en anders is het openbaar vervoer een goed alternatief.

Advies; een goed hotel, zeker prijs / kwaliteit verhouding, maar ga gezellig in het centrum ontbijten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel P-hotels in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel P-hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel P-hotels scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.