Hotel Norlandia Karl Johan

Hotel Norlandia Karl Johan

6.9Voldoende

Noorwegen, Oslo, Oslo

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Norlandia Karl Johan voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Norlandia Karl Johan

• 8An25-06-2015

Hotel voor het nachtleven

prima hotel midden in het uitgaanscentrum van Oslo. Onder het hotel bevindt zich een bar die toestemming heeft om tot 3 uur 's nachts muziek ten gehore te brengen. Wij hadden een kamer aan de voorzijde boven deze bar en konden voor 3 uur niet slapen vanwege de muziek.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7eric de ridder21-07-2012

perfecte liggen, maar .......

Zorg dat je aan de buitenring slaapt!!!!!! Er zijn veel trapjes, omdanks de lift. Wij lagen aan de binnenring en werden gek van de herrie van het klimaatsysteem en de etensluchtjes. Om 01.00 uur gevraagd voor andere kamer en gelukkig was deze er. Eten op de zolderkamer, via trap, is ook een keertje leuk. Het is wel koffers sjouwen naar je auto, want personeel weet niet hoe je van de parkeerplaats naar het hotel moet rijden.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Erik23-07-2011

Mooi gelegen en goed hotel

Hotel ligt mooi in het centrum van de stad, aan het einde van de straat zo'n 200m licht een mooie winkel straat met bekende grote merken. aan de overzijde licht een mooi parkje waar je met mooi weer rustig even kan gaan zitten.

Het hotel is een wat ouder gebouw maar ziet er van binnen goed uit, kamers zijn netjes, wij hadden echter ook het probleem dat we 1 gordijn miste, maar we waren elke avond zo moe dat we er geen last van hadden in de badkamer was de douchecabine iets lek waardoor er nog wel is wat water in de rest van de badkamer kwam, maar dit was niet hinderlijk! handdoeken genoeg.

Wij hadden alleen ontbijt (weet niet of er meer verkrijgbaar is), maar het was zeker goed te noemen, je kon van alles pakken en voor ieder dus wat wils.

De meiden van de receptie waren ook zeer vriendelijk wat toch ook wel van belang is...

Dus zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8jan-duiven05-07-2010

Centraal hotel, enigszins gedateerd

Het BW Karl Johan Hotel in Oslo ligt op een strategische mooie plek. Parkeren in de parkeergarage op 5 minuten lopen, Vergeet de korting niet via de receptie van het hotel. Alleen ontbijtservice; prima

Gereisd met partner in juni 2010

• 6frank29-03-2010

Super locatie, beroerde kamer

Het hotel heet tegenwoordig Best Western Karl Johan. Goede prijs/kwaliteit verhouding voor de ligging van het hotel, super midden in het centrum. Helaas een 1 persoons en dus zeer kleine kamer gekregen met uitzicht op de binnenplaats. De kamer was erg warm en niet aangenaam te krijgen door een raam open te zetten want dan krijg je een enorme bak herrie te horen van de ventilatieroosters op de binnenplaats. Ontbijt is standaard Noors, verder weinig bijzonders.

Zakelijk gereisd in maart 2010

• 7MPC van Eijk06-09-2009

zeer centrale ligging

Sfeervol oud gebouw, meet ene prachtig trappenhuis. De kamers zijn erg verschillend in grootte en kwaliteit. Onze eerste kamer was nr 213, aan de zijkant, met uitzicht op de Rosenkrantz'gate. Een kleine maar aangename kamer met 1 fauteuil, bureautje, minibar en kast. Toen wij 's avonds merkten dat de gordijnen niet gesloten ko0nden worden(er ontbrak 1 deel) kregen we van de receptionist een ander kamer aan geboden. Kamer 220 lag boven de hoofdingang, met uitzicht op het park en de terrasjes door kamerhoge ramen. Helaas ook met erg veel straatlawaai. Dit was een grote kamer met hoog plafond, met bank en fauteuil, minibar, bureau en grote badkamer. Het ontbijt wordt geserveerd op een zolderkamer, niet erg uitgebreid maar voldoende. De ligging van het hotel is super: je kunt alles lopen, de tram naar het museum-eiland stopt aan de overkant, de haven ligt aan de andere kant van het park, de winkelstraat is vlakbij. Parkeren in de openbare parkeergarage, op enkele minuten lopen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7charix20-08-2009

zeer centrale ligging

Goed uitgangspunt,alles is te voet te doen. Hotel is een beetje vergane glorie. Ontbijt is goed. kamer aan achterkant erg lawaaierig vanwege ventilatiesysteem. Kamers ongezellig wel onlangs vernieuwd.

Alleen gereisd in augustus 2009

• 8Willem17-07-2008

Zeer goed hotel met mooi ligging (tussen parlement en paleis). Zorg ervoor dat je geen kamer aan de voorzijde krijgt; tegenover een terras beneden een nachtclub die een terras heeft bij mooi weer. Verder niets dan goeds.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Loeziemous17-08-2007

Erg mooi hotel, fijne ligging, mooie kamers en erg goed uitgebreid ontbijt. Maar als je een derde bed nodig hebt vanwege kind is het erg slecht. Het staat er wel maar is half kapot. We hebben op de heen en terugreis in dit hotel geslapen. Op verschillende kamers dus en het derde bed was verschrikkelijk om op te liggen. (latten eronder uit of op slaapbank die half los was) Verder kan ik er niets anders over zeggen dan dat het goed was. Parkeergarage op loopafstand en als je gaat kan je je parkeerkaartje af laten stempelen bij de receptie voor korting.

Gereisd met familie in augustus 2007

Hotel Norlandia Karl Johan info