Hotel Grand

Hotel Grand

8.7Fantastisch

Noorwegen, Oslo, Oslo

Op vakantie geweest naar Grand?

8.7Fantastisch

• Sauna

17 reviews over Hotel Grand

• 8andrejong8423-08-2014

Geweldig hotel !

Dit hotel in Oslo voldoet volledig aan onze verwachtigen, super service en heerlijk eten.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Marit16-08-2012

Mooi hotel met uitstekende ligging

Ligt aan de hoofdwinkelstraat in Oslo, verder uitstekende service en ontbijt

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Frank Pieters30-08-2011

Lekker in het centrum

Gewoon een goed hotel in het centrum van Oslo en alles is op loop afstand. Bar bleek op het dak te zijn, kwamen we 's ochtends pas achter.

Zakelijk gereisd in mei 2011

• 8sanderenjudith04-08-2011

Het hotel in Oslo

Midden in het centrum op steenworp van het paleis ligt dit presticieus hotel, bij aankomst wordt je ontvangen door een bediende in uniform die je naar de check-inn balie brengt. De kamer (Superior dobbeltrom) was van alle gemakken voorzien en had zelfs een balkon(netje). Het enigste min puntje was, dat de kinderen (7 en 5 jaar) uitgekeken hadden om het zwembad te gebruiken maar er werden niet meer dan 4 kinderen tegelijkertijd toe gelaten in het zwembad.( en omdan te moeten wachten zagen we niet zitten) Het ontbijt is zeer goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Herre06-06-2011

TOP locatie!

Midden in het centrum gelegen top hotel! Goede bediening en vriendelijke ontvangst! Aanrader voor een ieder die Oslo bezoekt

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9ricocruz2429-05-2011

super mooi klassiek hotel

Als je zalm in Noorwegen eet, vindt je de zalm in Nederland niet meer lekker, wij hebben elke ander half uur ontbeten, lekker verse vis eten in de ochtend.

Lekker in het centrum en in 15 minuten tussen de dennenbomen. Let op Oslo is erg duur. wel voor herharing vatbaar

Gereisd met partner in november 2009

• 9Klaas-Jan21-08-2009

Prachtig hotel in prachtige stad

4 geweldige dagen gehad in het prachtige Oslo. Het Grand Hotel Oslo is van buiten al een attractie opzich, mooi gelegen, tegenover het Parlement, wat zeker een bezoekje waard is, en vanwaar uit je een mooie foto van het hotel kunt nemen! De mooie kamers zijn opzich ruim genoeg, maar het kan per kamer verschillen hebben wij gezien! Het personeel is bijzonder vriendelijk en spreekt prima Engels, ze wilden ons alle café's en restaurants wel uitleggen met kaart erbij. Ze maken echt tijd voor je... ook al is het midden in de nacht. Op loopafstand vind je het ietwat mondaine Aker Brygge, waar je voor onder de 7,5 euro geen biertje krijgt. Ook loop je zo naar de afvaart voor de boten om een leuke tocht door het Oslofjord te maken. Loop gewoon lekker de hoofdstraat af naar het Koninklijk Paleis en weer terug naar het hotel voor een drankje of de andere kant op voor de winkels, in het Grand Hotel Oslo zit je altijd goed. Nu alleen maar hopen op goed weer en iets goedkopere pilsjes!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Tjerk13-08-2009

Super service, lekker eten leuk hotel!

Een zeer goede service en een fijn hotel. We kwamen met de kinderen vermoeid aan en we werden direct geholpen met de koffers de kinderen kregen een ijsje en feitelijk is deze servivcegerichtheid het hele verblijf zo gebleven. Goede schoonmaak goed ontbijt. Enige nadeel was het uitgaangsleven op zaterdagavond maar de ligging is wel perfect!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Patricia van Gessel-Pasman01-01-2007

Wij hebben hier met familie Kerst gevierd. Op de 24ste en de 25ste is Oslo praktisch uitgestorven. De meeste restaurants zijn dan ook dicht. Het hotel ligt in het centrum van Oslo op loopafstand van allerlei bezienswaardigheden, de haven, winkels en goede O.V. verbindingen. Ontbijt is uitgebreid en lekker. Diner à la carte in Grand Café was erg goed, het Kerstbuffet in de Palm Court was minder geslaagd. Het hotel heeft mooie, klassieke kamers met een volledig uitgeruste badkamer en grote flatscreen tv. De kamers aan de straatzijde kunnen last hebben van geluidsoverlast als je niet gewend bent aan passerende bussen, pratende mensen en soms muziek. De service van de receptie is goed, ze reserveren graag een leuk restaurant voor je. Kofferservice hebben ze echter nog nooit van gehoord. Al met al is het gewoon een goed, klassiek hotel met een uitstekende ligging (zelfs de mensen in Oslo zeggen dat). Houdt er wel rekening mee dat Oslo een dure stad is.

Gereisd met familie in december 2006

• 8Harry24-10-2006

Hotel op een uitstekende locatie. Alle winkels, kroegen en restaurants binnen een paar passen van het hotel. Ook het uitgaanscentrum in de haven moet je bezoeken al ligt deze wel een tien minuten lopen van het hotel. Persoonlijk vond ik de kamers een beetje 'vergane glorie' je kon zien dat het ooit exclusief is geweest (zelfs in de gangen hangen enorme kroonluchters), maar kan nu wel een opknap beurt gebruiken (verfje en een nieuw behangetje). Voor prijs kwaliteit toch nog een zeven, want het hotel is veel te duur voor wat het biedt maar dat geldt voor heel Noorwegen. (wel een fantastisch land en Oslo idem stad)

Gereisd in oktober 2006

Hotel Grand info