Hotel Clarion Collection Folketeateret

We hebben een aantal aanbieders voor Clarion Collection Folketeateret voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Clarion Collection Folketeateret in het Nederlands

prima hotel voor een citytrip!

lutgart
11-8-2011

het hotel is gunstig gelegen om de stad te bezoeken ! de kamers zin wat klein , maar met veel smaak en modern ingericht ;het personeel is behulpzaam ; het ontbijt is uitgebreid en lekker ;ik wil hier nog terugkomen .

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

Prachtig design hotel, midden in het centrum !

Max
5-8-2010

Deel 1 We verbleven hier in Oslo voor 3 nachten, gingen een dag naar Bergen en bleven hier weer een nacht . Het hotel is zeer goed gelegen en maar enkele minuten wandelen naar het Centraal Station en de busterminal .

We checkten in bij Beate, ze was heel vriendelijk . We kregen een kamer op de 3de verdieping . Onze kamer had een apart toilet met wasbak een badkamer met bad en wasbak, een 'Echt' King bed en een groot extra bed . Er was ook een grote LCD TV en een inklapbaar bureau . Het zicht was niet echt mooi .

De volgende dag klonk er een brandalarm en moesten allemaal het hotel uit . Er werd weinig tot geen informatie meegedeeld. 15 minuten later konden we gaan ontbijten . Het ontbijt was zeer uitgebreid en van hoge kwaliteit . Veel verschillende soorten vers brood, verse vleeswaren, verse heerlijke zalm, verse eitjes, etc. De bediening is niet zo goed omdat ze maar met een tiental werknemers zijn in het hotel . Daarom is er ook geen restaurant of bar in het hotel .

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Prachtig design hotel, midden in het centrum !

Max
5-8-2010

Deel 2 Het hotel heeft een prachtig decor en gratis WiFi is beschikbaar. Je moet hiervoor wel altijd een 4-uren kaart gaan halen aan de receptie. Voor mensen zonder computer, kan je gebruik maken van een PC in de lobby.

Het hotel heeft een grote fitness met apparatuur, boks faciliteiten en uitgebreide trainingstoestellen .

In de lobby staat een koffie machine die je gratis kan gebruiken ook al is het om mee naar de kamer te nemen.

Op de 7de verdieping is de Lounge waar alle gasten een Snack ( 15-17 uur ) en een Licht diner ( 18-21 uur ) krijgen . Het snackje is meestal maar een stukje cake . Het licht diner is altijd een warme schotel, salades, groenten, brood en kaas en ham . In de 3 keer dat ik er ben geweest is er altijd gebruik gemaakt van dezelfde ingrediënten . Als je de trap opgaat in de Lounge kom je op een grote Lounge zithoek aan . Vele leuke zetels, boeken , TV enzovoort . Vanaf daar kan je ook op het mooie terras gaan .

Het is een prachtig kleinschalig charme hotel !

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
      • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Collection Folketeateret in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Collection Folketeateret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.