Hotel Clarion Collection Christiania Teater

Hotel Clarion Collection Christiania Teater

9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Clarion Collection Christiania Teater voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Clarion Collection Christiania Teater in het Nederlands

Hotel met verschillende namen

Yomina
6-5-2014

Afgelopen weekend in dit hotel verbleven voor een stedentrip. Dit hotel het vanaf 1 mei Clarion Collection Hotel Christiania Teater, maar toen wij boekten: Hotel Oslo City Centre. Een prima hotel, in hartje Oslo. je kijkt door een parkje naar de Karl Johans gate. Ook Akershus en Aker Brygge liggen op loopafstand. De metro (T) en de flytoget ook op loopafstand, ideaal. vriendelijk ontvangst. We hadden via touroperator geboekt: de luxe room en een standaard room. De kamer was prachtig, mooie badkamer met vloerverwarming, verwarmde handdoekbeugels, regendouche (en een hele onpraktische wastafelkraan). Heerlijke bedden, leuke zithoek, koelkastje met twee gratis flesjes water (spa rood). Het ontbijt was zalig: alles was er: diverse soorten eieren, beleg, brood, sap, vis, yoghurt, fruit, koffie (wat slap), thee. In het weekend was het wel erg druk bij het ontbijt. Als je laat was had je geen tafel. Enige echt nadeel: op vrijdag en zaterdagavond wordt voor het hotel keiharde muziek gedraaid!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

Theater Hotel - Doubletree by Hilton

frank
26-4-2010

Dit is een nieuw hotel midden in het centrum van Oslo. De opening is pas 25 mei maar het is nu al beschikbaar. De laatste maanden heb ik bijna alle hotels in dit gebied bezocht en het Theater hotel biedt het meeste voor een redelijke prijs. Mooie nieuwe kamers met alle comfort.

Gereisd Zakelijk in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Collection Christiania Teater in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Collection Christiania Teater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.