Hotel Bondeheimen

• Sauna

15 reviews over Hotel Bondeheimen

• 7Esther07-04-2014

Goede uitvalsbasis voor verkenning Oslo

Oslo(Noorwegen is duur, dit hotel is een goede uitvalsbasis voor een redelijke prijs( in Noorwegen dan;) ) Standaard kamer is klein, Ikea ingericht maar heerlijke bedden. Ontbijt is een een aangelegen restaurantje en uitgebreid en prima. Tram en metro is erg dichtbij om de stad te verkennen, openbaar vervoer is weer erg goed koop.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Albojo31-07-2013

Leuk hotel midden in het centrum

Mooi hotel midden in het centrum van Oslo. Ruime kamer met raam naar de binnenplaats. Ontbijt was prima met veel Noorse specialiteiten. In de "souvenir" winkel (Heimen) naast de receptie krijgen hotel gasten 10% korting. Deze winkel is het bezoeken waard! Mijn favoriete hotel als ik naar Oslo ga.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Anita15-03-2011

Fijn hotel in het centrum

Fijn hotel op loopafstand van het centrum en bezienswaardigheden. Openbaar vervoer voor de deur. Ontzettend goed en uitgebreid ontbijt! Het hotel schenkt geen alcohol, maar aan de overkant zit een gezellige pub die tot een uur of één open is. Goede kamers met alles erop en eraan. Vraag wel een hotel aan de achterkant, want de voorkant kan lawaaig zijn. Als ik nog eens naar Oslo ga zal ik weer naar dit hotel gaan.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7Rob07-08-2010

Prima hotel

We hadden twee kamers. In de kamer aan de straatzijde had je wel last van lawaai, onder andere van de kroeg. De kamer aan de binnenzijde was lekker rustig en erg modern ingericht. Het ontbijt was goed, maar erg druk omdat ook mensen van buiten het hotel er kunnen eten. Ligging ten opzichte van het centrum is perfect.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2002

• 7Irwin07-12-2009

Niks bijzonders, geen aanrader.

Geen bijzonder hotel. Spreekt niet aan. Erg lawaaiig, vooral aan de kant van de cafe's waar mensen buiten roken. Geen bijzondere kamers. Wel een prima ontbijt.

Gereisd met partner in september 2004

• 7Michel21-11-2009

Uitstekende locatie, krappe 4-sterren

Nette kamer, service kan iets beter, goed en uitgebreid ontbijtbuffet - het kan wel een tikkie druk zijn, soms is het zoeken naar een plekje. Het hotel is niet heel speciaal: de 4 sterren zijn wat mij betreft wel aan de ruime kant, 3,5 komt eerder in de buurt.

Oslo is een mooie, maar dure stad. Wil je de stad goed leren kennen, pak dan de huurfietsen! Vergeet vooral niet het Munchmuseum te bezoeken. OV is prima geregeld.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Kevin18-10-2008

Leuk hotel in het centrum

Dit is een leuk hotel, gelegen in het centrum van Oslo, vlakbij de belangrijkste straat.

Het hotel was heel netjes, maar de kamers waren klein (had een één persoonskamer en het bedje was echt klein). Verder was er wel op de kamer internet tegen een lage prijs (ongeveer 5€ per 24h). Het ontbijt was lekker en goed verzorgd.

Kortom ik zou hier terug komen als ik nog eens voor het werk in Oslo moet zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7DUA JAN19-04-2008

Is wel wat ouder hotel.Ik vond de kamers wel klein.Het morgen buffet is in er het naast gelegen restaurant waar men ook s avonds kan eten,en er was genoeg keuze.De voornaamste troef is de liging van het hotel.Wel oppassen voor uw spullen er was iemand zijn zak weg,terwijl hij aan het internetten was aan de balie .Dus opletten op je spullen (niet enkel in dit hotel)

Gereisd in april 2008

• 5Gea en Rob12-08-2007

We zijn niet tevreden over dit hotel. De ligging is in het centrum. Dit is prima. s nachts is het lawaaiig en het raam sloot niet. Na om driesnachts naar de nachtwaker zijn gegaan kregen we oordopppen....Het ontbijt was zeer chaotisch en het eten was koud en op. Op de parkeergaragew kreeg je een korting vanb 15 procent, maar de garage was superduur. De receptioniste was onvriendelijk en niet behulpzaam. Wij gaan hier nooit meer naar toe. Hoewel Oslo wel superleuk is.

Gereisd met partner in juni 2007

• 8I. van der Waals08-08-2007

goed hotel op perfecte centrale ligging met goede prijs/ kwaliteit verhouding. Goede schone kamers en prima indeling, badkamer etc. Vriendelijke receptie personeel. Ontbijt en diner wordt in diverse gidsen hemels geprezen, valt in praktijk reuze mee. Kortings bon op diner, wat in feite een lopend buffet is.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Hotel Bondeheimen info