Camping Bogstad Camp & Turistsenter

7.5Goed

Noorwegen, Oslo, Oslo

7.5Goed

• 9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Bogstad Camp & Turistsenter voor je op een rij gezet:

Meer camping info

37 reviews over Camping Bogstad Camp & Turistsenter

• 2019
    8Goossens26-07-2019

Prima stadscamping

Supermooi sanitairgebouw In de trekkershut staan alleen 2 stapelbedden dus dat is wel heel minimaal. Er is wel een gezamenlijke keuken. Verder prima camping met supermarkt voor de deur. Ideaal.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

3Vincent14-08-2017

Vieze Mega Stadscamping

In Oslo zijn meerder campings. Deze is groot, druk, je staat haring aan haring en hij is ontzettend vies.

De camping zelf ligt gunstig in een buitenwijk van Oslo. een half uur met de bus (er is een app om je kaartje te betalen). Vlakbij een supermarkt. de plaatsen lijken groot, maar tenten worden haring aan haring geplaatst.

Er is een leuke kinderspeelplaats.

Overal hangen bordjes dat je spullen niet onbeheerd achter moet laten vanwege diefstal.

De hygiëne is enorm slecht. We hebben hier het noro-virus opgelopen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Ernst14-07-2017

Prima uitvalsbasis voor Oslo

Eenvoudige camping maar ruim, rustig en schoon. Niks bijzonders maar aangenaam als uitvalsbasis voor Oslo.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Maria31-05-2017

Goede camping op korte afstand van Oslo

Grote camping, schoon sanitair, niet echt gezellig maar prima om Oslo te bezoeken. De bus stopt bij de camping, daarna met trein, binnen een half uur in Oslo.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Susan19-08-2016

Goede camping voor stedentrip Oslo

Grote camping met, naar eigen zeggen, altijd plek voor een tent. Bij de receptie kan er een bus-ticket gekocht worden (24 u ticket) naar Oslo (bus, tram, metro). Schoon en ruim voldoende sanitair waar men met een pasje toegang voor krijgt, er is een keukenruimte aanwezig (binnen koken; eigen pannen meenemen), er is gratis wifi en een supermarkt nabij de camping (loopafstand)

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8peer14-08-2016

rondom oslo beste camping

in tegenstelling tot revieuws die we voor de reis hadden gelezen was de camping prima. Rustig, was goed toezicht en het sanitair werd goed bijgehouden. Om Oslo te bezoeken is deze camping echt een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Heidi28-05-2016

Een prima uitvalsbasis om Oslo te bezoeken.

Deze camping ligt zeer gunstig om een bezoek aan Oslo te brengen. Wij betaalden voor onze ruime staplaats ca. 35 Euro per nacht, daar komen evt. douchekosten nog bij. Stroom (10A) en wifi zijn inbegrepen. Voor een stadscamping (zeker in Noorwegen wat sowieso een duur land is) vond ik het zeer redelijk. Het sanitair is redelijk. Het personeel bij de receptie vriendelijk, we konden aan de receptie ook Oslo cards kopen. Daarmee kun je het OV en vele musea en bezienswaardigheden gratis gebruiken/bezoeken. De bus stopt pal voor de camping en gaat naar het centrum. Ook sluit hij aan op diverse anderen bus-, tram en metrolijnen zodat je makkelijk overal kunt komen. Direct voor de camping zijn ook een tankstation en een supermarkt, beiden met voor Noorwegen normale prijzen. Bij een volgend bezoek aan Oslo zou ik hier zeker weer willen staan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 3Bram21-12-2015

Slecht nooit meer heel duur

Er was niet veel goed waren met een camper konden zo bij de buren binnen kijken

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 9Anita Gerritsen23-08-2015

Wij hebben genoten!!

Wat een heerlijke camping vonden wij het! We hebben onze tent opgezet bij het grasveld voor tenten zonder stroom. Later zagen wij wel dat er tenten stonden bij de stroom voor caravans dus achteraf gewoon moeten doen.. Maar verder was het een heerlijke camping. Wij vonden de prijs meevallen want je weet dat Noorwegen gewoon duur is. Het sanitair was super schoon! Werd vaak schoon gemaakt. De winkel bij de camping viel kwa prijs ook mee. We hebben andere winkels gehad die duurder waren. Kortom, wij hebben er 6 heerlijke dagen gehad! En Oslo is een hele mooie stad om te bezichtigen!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 1Eric16-08-2015

NIET DOEN!!

In jaren niet zo'n slechte camping meegemaakt!

Massaal, geen toezicht en handhaving regels door management, oud en onvoldoende schoon sanitair, s'-nachts vreemd volk op camping en zeer duur!

Betaald voor camper plek met electra à 40,- en moesten aparte plek voor tentje kinderen op apart veld à 20,- ivm brandveiligheid (regels gemeente Oslo)???, waar nadien bleek dat voor andere gasten deze regels niet werden gehandhaafd en iedereen lukraak gebruik maakt van de electra!?! Management tot 2x toe kans gegeven te acteren, zonder resultaat en ook geen geld retour !?

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015