Hotel Anker

Noorwegen, Oslo, Oslo

6.9Voldoende

23 reviews over Hotel Anker

• 8Manon22-09-2014

Prima hotel en goed gelegen

Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten lopen van het centrum. Het ontbijt is divers en de kamer was ruim. De receptioniste die ons incheckte was enorm onvriendelijk en dacht absoluut niet mee. Prima hotel, alleen niet al het personeel begrijpt wat gastvrijheid inhoudt.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8vicky-conny20-02-2014

Goede prijs/kwaliteit

Het hotel is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Er is een halte voor bus en tram vlakbij. Bus 30 rijdt elk kwartier naar het centrum dan moet je niet te voet door de migrantenbuurt. Service in hotel is goed.

Gereisd met partner in februari 2014

• 6JEAN PAUL16-06-2012

goed om enkel te slapen

hotelkamer is netjes, met goede matrassen maar zeer kleine badkamer met clautrofobische douche. je moet wel door triestige migrantenbuurt om naar hotel te gaan, je waant je soms eerder in Afrika dan in Skandinavië, ik wist niet dat het daar ook al zo erg was. Lekker brood bij ontbijt, maar eetzaal is zeer sober, deed mij denken aan de refter uit mijn school van vroeger. Hotel is van betaalbare klasse, dus mag je niet te veel van verwachten, maar al bij al viel het wel mee, was maar voor 2 nachten.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Pieter28-07-2011

Goed hotel voor een korte city trip

Wij waren een weekendje in Oslo en hiervoor voldeed het hotel prima. Het ligt dichtbij het centrum en vrijwel alles is op loopafstand. Ontbijtbuffet was heel behoorlijk en werd tot einde toe bijgevuld. Kamer niet heel groot, maar ruim genoeg en in een weekendje doe je er toch niet meer dan douchen en slapen.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7hoinjsz14-12-2010

Gemiddeld Hotel

De kamers zijn aan de kleine kant. De badkamer is erg klein en de douche zit direct naast het toilet wat mijn inziens een vreemde en onlogische opstelling is. Alles was schoon en de service was goed en het ontbijt was ruim voldoende. Het hotel is voor ons nederlanders en belgen aan de prijzige kant maar in Noorwegen is de prijs goed te noemen, want alles is er duur, de btw is 25% en het prijsniveau ligt er sowieso al hoger dan in NL & B. De louche buurt zoals hier voor beschreven is een persoonlijke mening die ik niet deel, maar ik voel me niet gauw onveilig op straat.

Gereisd met partner in december 2010

• 7remko24-08-2010

Goed gelegen tov centrum en station

Wij hadden geboekt voor het hostel, werden echter omgeboekt naar het hotel (vandaar geen beoordeling op prijs). De kamers zijn vrij krap (zeker met drie personen. Hotel wordt gerenoveerd en dat mag ook wel. ligging is goed, OV halte voor de deur. ontbijd is goed, wel een heel donkere ontbijtruimte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Hanno22-01-2010

Gewoon best

Best maar ook geen top. Ligging; bereikbaarheid per auto goed, daarna lopend naar centrum of tram voor de deur. Omgeving deed louche aan maar niks raar meegemaakt. Kamer krap maar schoon. Ontbijt; aanbod ok, wel druk en vieze plakkerige tafels. Parkeergarage stond continu open, niks gebeurd maar geeft alleen schijnveiligheid. Al met al prima voor een overnachting vlakbij centrum maar meer ook niet.

Gereisd met partner in januari 2007

• 3vd Wiel11-08-2008

Plakkerige ontbijtzaal in achterbuurt.

bij aankomst op onze kamer vonden we de kamer erg klein. Alles was voor 1 persoon. Het bed was ook zo opgemaakt. Na even te hebben geïnfomeerd bleek het ook een 1 persoonskamer te zijn, maar die werd ook wel eens verkocht voor 2 personen. Wel handig als je dat van tevoren weet. Bed was erg krap en de ventilatie op het dak maakte veel lawaai. Kamer verder wel netjes. Heb weinig geslapen die nacht.Hotel was dicht bij het centrum, maar leek wel in een achterbuurt te staan. Ontbijt was matig. We plakten echter vast aan de vloer van de ontbijtzaal. Alsof deze maanden niet meer was schoongemaakt. Geen aanrader dus!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Annemarie21-03-2008

Prima hotel voor die prijs. Kamers waren mooi en schoon, de bedden comfortabel. Het personeel aan de receptie liep niet erg hard om behulpzaam te zijn. Informatie moest eruit getrokken worden. Ontbijt was goed en voldoende keuze. Minpunt was de omgeving. Hoewel op loopafstand van het centrum, was de buurt enigszins 'louche'.

Gereisd met familie in maart 2008

• 7Han03-09-2007

Groot hotel gelegen op 15/20 minuten lopen van het centrum (KJ gate). Prima kamer, kleine badkamer. Veel lawaai aan de voorkant (naast een tramlijn zit er een ambulance post waardoor je ook midden in de nacht regelmatig gewekt wordt) en helaas geen airco. Ontbijt is te klein, gelukkig was het mooi weer en konden we buiten nog een tafeltje krijgen (ook bijna vol) maar dit lijkt me buiten de zomer niet echt een oplossing.

Gereisd met partner in augustus 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen