Hotel Anker

HotelWeer vandaag15°8°
Hotel Anker

16 reviews over Hotel Anker in het Nederlands

Prima hotel en goed gelegen

Manon
22-9-2014

Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten lopen van het centrum. Het ontbijt is divers en de kamer was ruim.

De receptioniste die ons incheckte was enorm onvriendelijk en dacht absoluut niet mee. Prima hotel, alleen niet al het personeel begrijpt wat gastvrijheid inhoudt.

Goede prijs/kwaliteit

vicky-conny
20-2-2014

Het hotel is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Er is een halte voor bus en tram vlakbij. Bus 30 rijdt elk kwartier naar het centrum dan moet je niet te voet door de migrantenbuurt. Service in hotel is goed.

goed om enkel te slapen

JEAN PAUL
16-6-2012

hotelkamer is netjes, met goede matrassen maar zeer kleine badkamer met clautrofobische douche. je moet wel door triestige migrantenbuurt om naar hotel te gaan, je waant je soms eerder in Afrika dan in Skandinavië, ik wist niet dat het daar ook al zo erg was. Lekker brood bij ontbijt, maar eetzaal is zeer sober, deed mij denken aan de refter uit mijn school van vroeger. Hotel is van betaalbare klasse, dus mag je niet te veel van verwachten, maar al bij al viel het wel mee, was maar voor 2 nachten.

Stedentrips.nl

Goed hotel voor een korte city trip

Pieter
28-7-2011

Wij waren een weekendje in Oslo en hiervoor voldeed het hotel prima. Het ligt dichtbij het centrum en vrijwel alles is op loopafstand. Ontbijtbuffet was heel behoorlijk en werd tot einde toe bijgevuld. Kamer niet heel groot, maar ruim genoeg en in een weekendje doe je er toch niet meer dan douchen en slapen.

Gemiddeld Hotel

hoinjsz
14-12-2010

De kamers zijn aan de kleine kant. De badkamer is erg klein en de douche zit direct naast het toilet wat mijn inziens een vreemde en onlogische opstelling is.

Alles was schoon en de service was goed en het ontbijt was ruim voldoende.

Het hotel is voor ons nederlanders en belgen aan de prijzige kant maar in Noorwegen is de prijs goed te noemen, want alles is er duur, de btw is 25% en het prijsniveau ligt er sowieso al hoger dan in NL & B.

De louche buurt zoals hier voor beschreven is een persoonlijke mening die ik niet deel, maar ik voel me niet gauw onveilig op straat.

Goed gelegen tov centrum en station

remko
24-8-2010

Wij hadden geboekt voor het hostel, werden echter omgeboekt naar het hotel (vandaar geen beoordeling op prijs).

De kamers zijn vrij krap (zeker met drie personen. Hotel wordt gerenoveerd en dat mag ook wel. ligging is goed, OV halte voor de deur.

ontbijd is goed, wel een heel donkere ontbijtruimte.

Gewoon best

Hanno
22-1-2010

Best maar ook geen top. Ligging; bereikbaarheid per auto goed, daarna lopend naar centrum of tram voor de deur. Omgeving deed louche aan maar niks raar meegemaakt. Kamer krap maar schoon. Ontbijt; aanbod ok, wel druk en vieze plakkerige tafels. Parkeergarage stond continu open, niks gebeurd maar geeft alleen schijnveiligheid. Al met al prima voor een overnachting vlakbij centrum maar meer ook niet.

't Is wel te doen!

Roeliene
19-8-2009

Ik had de pech, dat ik eigenlijk naar 't Anker Hostel wilde, maar daar was geen plek meer.

Ik werd toen naar het Anker hotel gestuurd, met het verhaal dat het niet duur was voor een hotel.

Dat zou best kunnen, ik heb niet zoveel ervaringen voor een hotel, maar de enige kamer die nog vrij was, was 1300 NOK. Omgerekend zo'n 155 euro.

De kamers zijn niet al te groot, maar ik vond ze zeker wel netjes en verzorgd. Ook de badkamers verkeerden in goede staat.

Het personeel vond ik ontzettend vriendelijk! Een jongen Stian genaamd, had met me te doen, toen ik helemaal nat van de regen aankwam, schrikkend van de prijs. (voor een 17-jarige is dat toch wel even veel!)

Vroeg zelfs nog of er nog wat vanaf kon, aan zijn baas. Helaas mocht 't niet ;-)

En bij vertrek kreeg ik zelfs nog een gratis kopje koffie!

Nou moet ik wel zeggen, dat de Ankerbuurt bekend staat om de drugsdealers die daar in de buurt rondlopen, dus alleen rondlopen, zou ik niet zo snel doen, gewoon een tip!

2008

Goed om te slapen

Anne
31-8-2008

De buurt is ietwat louche, hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer netjes, beetje klein. Ontbijt is oké, niet veel en uitzonderlijk. Goed hotel om te slapen en verder eigenlijk niet. Op loopafstand van het centrum, ongeveer 10 minuten lopen, dus niet geschikt voor oma met haar rollator.

Mooi systeem op de kamer om films te bestellen, maar die zijn niet Nederlands ondertiteld. Wij kregen de indruk dat het vooral een hotel is voor zakenlui, niet echt voor toeristen.

De lounge is groot en mooi, met gezellige kaarsen en een bar. Gratis internet maar één computer, dus af en toe even daarop wachten.

Plakkerige ontbijtzaal in achterbuurt.

vd Wiel
11-8-2008

bij aankomst op onze kamer vonden we de kamer erg klein. Alles was voor 1 persoon. Het bed was ook zo opgemaakt. Na even te hebben geïnfomeerd bleek het ook een 1 persoonskamer te zijn, maar die werd ook wel eens verkocht voor 2 personen. Wel handig als je dat van tevoren weet. Bed was erg krap en de ventilatie op het dak maakte veel lawaai. Kamer verder wel netjes. Heb weinig geslapen die nacht.Hotel was dicht bij het centrum, maar leek wel in een achterbuurt te staan.

Ontbijt was matig. We plakten echter vast aan de vloer van de ontbijtzaal. Alsof deze maanden niet meer was schoongemaakt. Geen aanrader dus!

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anker in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.