Appartement
Appartement Anker

We hebben een aantal aanbieders voor Anker voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
GaSamen.nl
GaSamen.nl

2 reviews over Appartement Anker in het Nederlands

prima!

remcovrasdonk
17-11-2011

Goed ontbijt, van alles biologisch

Gereisd Met partner in april 2010

goed hotel

Malu
4-7-2011

Anker Hotel in Oslo is een prima hotel. De kamers zijn niet groot, maar wel doeltreffend ingericht. Het ontbijt is er goed en uitgebreid. Een minpuntje was wel de hygiëne, de kamer had zeker schoner kunnen zijn. Ook de ligging is niet helemaal optimaal. Wel is het tramstation redelijk dichtbij en daarmee heb je een goede verbinding met de binnenstad van Oslo. Oslo is overigens de moeite waard om te bezoeken. Erg mooie stad met genoeg bezienswaardigheden. Wij hebben de stad in de winter bezocht, het is wel meer aan te raden om de stad in de zomer te bezoeken, vanwege openingstijden enz. En Oslo is vrij duur wat betreft uiteten gaan etc.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anker in Oslo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.