Vakantiehuis Fefor Høyfjellshotel Og Hytter

Vakantiehuis Fefor Høyfjellshotel Og Hytter

6.3Voldoende

Noorwegen, Oppland, Vinstra

Op vakantie geweest naar Fefor Høyfjellshotel Og Hytter?

6.3Voldoende

• 7.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Fefor Høyfjellshotel Og Hytter

• 2018
    8Elisabeth en jan04-04-2018

Onze reis was door reisbureau georganiseerd alles was prima geregeld de overtocht met de color lijn van uit kiel naar Oslo mooie buiten hut savonds heerlijk Scandinavië’s buffet wij hadden fantastisch mooi weer elke dag de zon in de nacht -20 overdag -5 geen wind

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

4Fam. Vredenberg14-07-2016

Vergane glorie

Omgeving mooi, huisje is erg donker, oud en zeker aan renovatie toe. Wij troffen een huisje met een wespennest aan in de berging. Huisje was erg vies. Matrassen en kussens vieze vlekken. Keuken plakkerig en vies. Hebben 2 overnachtingen hier gehad. Overigens hebben wij wel een super vakantie gehad in noorwegen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Wendy02-09-2013

Erg afgelegen

Na ca. een kwartier rijden vanaf de doorgaande weg, eindelijk het hotel bereikt. Het buitenzwembad, dat nog op de diverse internetsites staat en zelfs op de dure (!) ansichtkaarten in de lobby, schijnt er al jaren niet meer te zijn! Jammer....! Talenkennis bij receptie kon beter. Kamer erg ruim, 2 kamers met stapelbed en een soort bedstee. Aparte inrichting, wel gezellig. Douche was redelijk nieuw, jammer was wel dat na de douchebeurt de halve badkamervloer vol met water stond omdat het putje niet goed doorliep. Heerlijk bed, heerlijke kussens. Eten in buffetvorm, smaakte goed. Nadelen: geen fohn in de kamer, wanden wat gehorig, weinig persoonlijke bediening bij avondeten.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8fam_klaver17-12-2012

Prima vakantie huisjes!

In 2006 hebben we drie nachten doorgebracht in de Fefor vakantiehuisje. Prachtig gelegen met uitzicht op het Fefor meer. Huisjes zijn erg ruim, alles wat je nodig hebt voor paar nachten was ook aanwezig. We hebben veel excursie gemaakt: Peer Gynt route gereden, Lillehammer bezocht, veel gewandeld in de omgeving en heerlijke pannenkoeken gegeten met bosbessen geplukt voor ons huisjes. Een auto is een must!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2006

• 5c uijtenhaak08-08-2012

slechte service / tegenvaller

Huisje liggen prachtig en zijn ruim, echter zwembad was gesloten, renovatie van 6 maanden, niet echt leuk als je slechte weer hebt en de kinderen niet kunnen zwemmen, mag je gebruik maken van zwenbad hotel, half uur rijden. Niet wat we zochten met deze boeking. Personeel absoluut niet vriendelijk en niet behulpzaam, zelfs als je vraagt om info over wandel routes, bijna geen medewerking. Kortom een tegenvaller dit adres

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Claassen17-02-2009

Een plek om terug te komen

Ik las de beoordelingen, daarom alsnog een andere ervaring. Smaken verschillen dat is duidelijk, ik vond de ligging van de hutten geweldig. Heel rustig met mooie omgeving. De toeristische route Peer Gynt veien komt er langs. We wisten van tevoren dat de supermarkt ver weg was, dus daar hielden we rekening mee. We zijn uiterst vriendelijk bejegend. De omgeving is duidelijk meer op wintersport ingesteld, maar je kunt de loipes ook bewandelen.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 0Toen19-09-2008

Mooi

Hier met ons gezin een week geweest zomers. We hadden gelukkig schitterend weer. Het huisje was schitterend, 2-onder 1 kap en ruim. De omgeving leent zich voor wandelingen en ontdekkingstochten in dit deel van Noorwegen. Inderdaad is de supermarkt van Vinstra nogal ver weg, dus je moet niets vergeten. De mensen aan de receptie deden weinig of geen moeite om goede informatie te verschaffen over de omgeving. Onbegrijpelijk dat de toegang tot het Feformeer, N.B. in bezit van het Hotel zo slecht toegankelijk is als je er wilt varen of zwemmen. Je krijgt het gevoel van zoek het maar uit. Zwembadje klein, maar toch prettig dat het er is. Tennisbanen idem dito. Het Hotel zelf is wel bijzonder, met een warme inrichting en een foto van Koningin Wilhelmina, die hier ook nog is geweest!!!. Jammer dat ze het noodzakelijk vonden het nieuwe gedeelte er bij te bouwen. Buffet duur maar heerlijk gegeten, ondanks de ongezellige grote zaal.

Gereisd met familie in augustus 2006

• 6Elise03-07-2008

De supermarkt is 13 km verder in Vinstra. Lange bergweg . De huizen zijn wel heel ruim en netjes. Je moet er wel met de auto op uit om je te vermaken.

Gereisd met vrienden in juli 2008

0 tips over Vakantiehuis Fefor Høyfjellshotel Og Hytter