Géén boekingskosten

Camping Bøflaten

NoorwegenOpplandVang i Valdres

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bøflaten voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 20 reviews

8.8FantastischScore uit 20 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

20 Reviews over Bøflaten

• 9Van der hoorn15-08-2020

Schitterende moderne en schone bungalows

Deze 3 nieuwe huisjes (2018 geplaatst) waren erg mooi en modern. Van alle gemakken voorzien. Oven, vaatwasser, koelkast, vriezer, koffieapparaat, waterkoker, broodrooster. Ook was alles fris en schoon. Mooie badkamer/wc. De WiFi was ook goed op de camping. Oké geen TV, maar die heb je ook niet echt nodig.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Jannetje11-08-2019

Prachtig uitzicht en fijne camping!

Wat een fijne camping! We stonden hier met de tent 5 dagen op een prachtig plek direct aan het water. Voor ons een pauze/tussenstop tussen twee meerdaagse wandeltochten door de Jotunheimen. De eerste twee dagen regende het onophoudelijk. Geen probleem, de gezellige keuken en de overdekte vuurplaats boden uitkomst. De omgeving is prachtig. We hebben een dag een rondtocht gereden naar Laerdal en op zee gevist. Bij Tyinkrysset hebben we ge-turorienteerd ( met kaart en kompas in de bergen posten zien te vinden). Verder gevist en gekanood op het meer zelf. Mocht ik hier weer in de buurt zijn, dan ga ik zeker weer naar deze camping!

• 2Roberts28-07-2019

Super slecht

De site van de camping klopt niets van, de uitbaters die wij in 2017 kenden bleken verdwenen te zijn, geen activiteiten die er volgens de site zouden zijn, de opening tijden van de kiosk zijn belazert, geen kratten stapelen, niet met een funtube het water op, de camping is echt slecht geworden, waardeloos, zijn maar een dag gebleven

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Renske31-07-2018

Prima camping voor wandelingen

Een mooie camping, gelegen aan een meer vlakbij nationaal park Jottumheim. Vanuit de camping zijn er diverse excursies mogelijk en de eigenaar organiseert ook allerlei activiteiten als gletsjertochten, etc.

Het sanitair werd alleen niet helemaal goed bijgehouden, maar verder prima camping met veel Nederlanders en mooie natuur.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Pleunemans30-07-2018

Niet iets voor ons

We waren van plan hier te verblijven vanwege de goede recensies, maar de eerste indruk was niet zo goed. De camping ligt direct aan redelijk drukke weg, er zijn weinig plekken met schaduw beschikbaar, er lag bouwmateriaal van nieuw gebouwde huisjes, er waren een aantal honden in buitenhokken die flink aan het blaffen waren, de caravans en tenten stonden door elkaar en op ongezellige manier. Het zag er voor ons niet uitnodigend uit allemaal, dus we zijn omgekeerd en hebben andere camping gezocht. De mevrouw bij de receptie was vriendelijk en er was mogelijkheid voor brood in de ochtend. Voor kinderen zou er veel georganiseerd worden (tegen betaling).

• 9hilde de meyer09-06-2017

mooie camping

vriendelijke uitbaters. We waren niet van plan om heel noorderlijk te gaan. Maar op aanraden van de uitbater toch naar het noorden gereden. Jammer dat de Geiranger pas afgesloten was door een lawine. Heerlijke reis in Noorwegen gehad

• 7A. Kramer06-10-2016

Jammer

We stonden 7 dagen op de camping Boflaten. Na een vriendelijke ontvangst kregen we een mooie plaats aan het meer. Een fijne camping waar we het goed naar ons zin hadden. Het team sledehonden op de camping was voor ons een mooie belevenis. Jammer dat na een paar dagen de toiletten niet werden bijgehouden en het papier op raakte. Dit waren we in Skandinavie niet gewend. We hebben een Acsi-kaart dus de douchemunten waren gratis werd ons door de vriendelijke dame verteld. Bij afrekening bleken er toch twee munten van 10 kronen op de rekening te staan. ( We hadden er voor twee personen en 7 nachten 6 gehad). Ik zei tegen Rene dat dat niet klopte omdat de munten in de Acsi-prijs zaten. „Als het op de rekening staat moet je betalen” werd mij bot meegedeeld. Ok dacht ik, voor die twee euro doe ik niet moeilijk. Ik betaalde met mijn eurocard. Op het scherm kon ik het bedrag niet zien. Omdat ik geen reçu kreeg vroeg ik erom. „Is er niet” zei Rene en liep weg. Ik had het nakijken. Later bleek het juiste bedrag van mijn rekening was afgeschreven.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Tamara21-09-2016

Heerlijke camping met veel Nederlandse vriendjes

We hebben hier heerlijke dagen gehad op onze doorreis (met zoon van bijna 10 en dochter van 7) in Noorwegen. We hadden een 2-kamer hut. Deze is eenvoudig, maar echt prima. Sanitair en afwasgelegenheid zijn ook prima. De buitenruimte bij de hut is ruim met eigen picknick tafel. De eigenaren zijn heel benaderbaar en behulpzaam. Veel Nederlandse kinderen aanwezig van alle leeftijden. Dat is ook wel even fijn, aangezien we die op andere campings op onze reis helemaal niet zijn tegengekomen. Dit was voor onze kinderen dus echt wel even welkom. Alle kinderen vinden elkaar in het zelfgebouwde klimparkje of op het voetbalveld waar spontaan een toernooitje ontstaat met alle leeftijden door elkaar. Er worden ook activiteiten opgepakt door de eigenaar (René) zoals met een bodyboard achter de motorboot op het meer, kratten stapelen etc. Gewoon lekker gemoedelijk en gezellig. We zijn samen met René en zijn dochter Sharon wezen klimmen. Dat hebben ze echt superleuk en relaxt gedaan. Onze kinderen wilden heel graag, maar eenmaal aan de bergwand was het toch een beetje spannend. Sharon was heel lief en is even met ze gaan zwemmen. Daarna namen ze zelf het initiatief weer om het toch weer te proberen en is het ze beiden gelukt!

• 9Hermine Koning09-08-2016

Prachtig gelegen camping, ideaal uitgangspunt

Camping Boflaten is een klein terrein in een prachtige omgeving: een meer, overal besneeuwde bergen en een dorp in de buurt. Wij verbleven in een hut, die comfortabel en schoon was. Hoewel de camping aan de doorgaande weg ligt, heb je daar weinig last van. De Nederlandse eigenaars zijn vriendelijk en altijd in om je wegwijs te maken in de omgeving. En daar is veel moois te zien, voor wandelaars en fietsers. Een echte aanrader op een paar uur rijden van Oslo.

• 9Annemieke23-08-2015

Helemaal goed!!!

5 nachten verbleven op deze hele fijne camping. De eigenaren doen er alles aan om je een onvergetelijke tijd te bezorgen, zijn zeer behulpzaam en hebben altijd goede tips.

De prijs/kwaliteit verhouding van de hytte was in vergelijking met andere campings waar we zijn geweest uitstekend! Toiletgebouw was prima.

Camping Bøflaten info

Camping-informatie