Camping Bøflaten

17 reviews over Camping Bøflaten in het Nederlands

Prima camping voor wandelingen

Renske,
31-7-2018

Een mooie camping, gelegen aan een meer vlakbij nationaal park Jottumheim. Vanuit de camping zijn er diverse excursies mogelijk en de eigenaar organiseert ook allerlei activiteiten als gletsjertochten, etc.

Het sanitair werd alleen niet helemaal goed bijgehouden, maar verder prima camping met veel Nederlanders en mooie natuur.

Niet iets voor ons

Pleunemans,
30-7-2018

We waren van plan hier te verblijven vanwege de goede recensies, maar de eerste indruk was niet zo goed. De camping ligt direct aan redelijk drukke weg, er zijn weinig plekken met schaduw beschikbaar, er lag bouwmateriaal van nieuw gebouwde huisjes, er waren een aantal honden in buitenhokken die flink aan het blaffen waren, de caravans en tenten stonden door elkaar en op ongezellige manier. Het zag er voor ons niet uitnodigend uit allemaal, dus we zijn omgekeerd en hebben andere camping gezocht. De mevrouw bij de receptie was vriendelijk en er was mogelijkheid voor brood in de ochtend. Voor kinderen zou er veel georganiseerd worden (tegen betaling).

mooie camping

hilde de meyer,
9-6-2017

vriendelijke uitbaters. We waren niet van plan om heel noorderlijk te gaan. Maar op aanraden van de uitbater toch naar het noorden gereden. Jammer dat de Geiranger pas afgesloten was door een lawine. Heerlijke reis in Noorwegen gehad

Jammer

A. Kramer
6-10-2016

We stonden 7 dagen op de camping Boflaten. Na een vriendelijke ontvangst kregen we een mooie plaats aan het meer. Een fijne camping waar we het goed naar ons zin hadden. Het team sledehonden op de camping was voor ons een mooie belevenis. Jammer dat na een paar dagen de toiletten niet werden bijgehouden en het papier op raakte. Dit waren we in Skandinavie niet gewend. We hebben een Acsi-kaart dus de douchemunten waren gratis werd ons door de vriendelijke dame verteld. Bij afrekening bleken er toch twee munten van 10 kronen op de rekening te staan. ( We hadden er voor twee personen en 7 nachten 6 gehad). Ik zei tegen Rene dat dat niet klopte omdat de munten in de Acsi-prijs zaten. „Als het op de rekening staat moet je betalen” werd mij bot meegedeeld. Ok dacht ik, voor die twee euro doe ik niet moeilijk. Ik betaalde met mijn eurocard. Op het scherm kon ik het bedrag niet zien. Omdat ik geen reçu kreeg vroeg ik erom. „Is er niet” zei Rene en liep weg. Ik had het nakijken. Later bleek het juiste bedrag van mijn rekening was afgeschreven.

We hebben hier heerlijke dagen gehad op onze doorreis (met zoon van bijna 10 en dochter van 7) in Noorwegen. We hadden een 2-kamer hut. Deze is eenvoudig, maar echt prima. Sanitair en afwasgelegenheid zijn ook prima. De buitenruimte bij de hut is ruim met eigen picknick tafel. De eigenaren zijn heel benaderbaar en behulpzaam. Veel Nederlandse kinderen aanwezig van alle leeftijden. Dat is ook wel even fijn, aangezien we die op andere campings op onze reis helemaal niet zijn tegengekomen. Dit was voor onze kinderen dus echt wel even welkom. Alle kinderen vinden elkaar in het zelfgebouwde klimparkje of op het voetbalveld waar spontaan een toernooitje ontstaat met alle leeftijden door elkaar. Er worden ook activiteiten opgepakt door de eigenaar (René) zoals met een bodyboard achter de motorboot op het meer, kratten stapelen etc. Gewoon lekker gemoedelijk en gezellig. We zijn samen met René en zijn dochter Sharon wezen klimmen. Dat hebben ze echt superleuk en relaxt gedaan. Onze kinderen wilden heel graag, maar eenmaal aan de bergwand was het toch een beetje spannend. Sharon was heel lief en is even met ze gaan zwemmen. Daarna namen ze zelf het initiatief weer om het toch weer te proberen en is het ze beiden gelukt!

Prachtig gelegen camping, ideaal uitgangspunt

Hermine Koning
9-8-2016

Camping Boflaten is een klein terrein in een prachtige omgeving: een meer, overal besneeuwde bergen en een dorp in de buurt. Wij verbleven in een hut, die comfortabel en schoon was. Hoewel de camping aan de doorgaande weg ligt, heb je daar weinig last van. De Nederlandse eigenaars zijn vriendelijk en altijd in om je wegwijs te maken in de omgeving. En daar is veel moois te zien, voor wandelaars en fietsers. Een echte aanrader op een paar uur rijden van Oslo.

Helemaal goed!!!

Annemieke
23-8-2015

5 nachten verbleven op deze hele fijne camping. De eigenaren doen er alles aan om je een onvergetelijke tijd te bezorgen, zijn zeer behulpzaam en hebben altijd goede tips.

De prijs/kwaliteit verhouding van de hytte was in vergelijking met andere campings waar we zijn geweest uitstekend! Toiletgebouw was prima.

Uitstekend verblijf

Uitstekende camping!
21-8-2015

Camping Boflaten is gelegen aan de weg van/naar Oslo in de prachtige Valdres-regio. De camping wordt gerund door een Nederlands gezin dat echt alles in het werk stelt om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ruime (niet gemarkeerde) plekken; prima en schoon sanitair; keuken met alles voorhanden. Ook de hutten zien er prachtig uit. Mooi gelegen camping aan de rand van het meer. De streek biedt zeker mogelijkheden genoeg om op de camping enkele dagen/week te blijven. Kortom een aanrader voor wie deze mooie streek wil verkennen.

Nederlandse eigenaren die maar al te graag informatie geven. Ze organiseren met regelmaat leuke activiteiten of uitjes. Camping is schoon en netjes. Hutjes zijn prima. Enige nadeel vonden wij dat de douches aan de frisse (soms uitgesproken koud) waten terwijl je wel 10nok betaald voor een paar minuten warm water.

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Fijne camping

Ericaa
20-7-2015

Camping Bøflaten is een prettige camping in een prachtig gebied. Mooi uitzicht over het meer. Mooi centraal gelegen en mogelijkheden voor allerlei activiteiten. Goede prijs. We hebben er een paar dagen met de camper gestaan. Volop speelgelegenheid voor de kinderen.

Afwasgelegengeid en keuken prima, van alle gemakken voorzien en schoon. Toiletten en was bakken eenvoudig maar schoon. Warme douche NOK 10 voor 3-4 min.

Minpuntjes

Vuilwatertank van de camper kan alleen met een emmertje geleegd worden. Storten niet mogelijk.

De douches ruiken naar schimmel en zien er niet fris uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bøflaten in Vang i Valdres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bøflaten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.