Sorteren

Reviews over Vang i Valdres

Prima camping voor wandelingen

Renske
    31-7-2018

Een mooie camping, gelegen aan een meer vlakbij nationaal park Jottumheim. Vanuit de camping zijn er diverse excursies mogelijk en de eigenaar organiseert ook allerlei activiteiten als gletsjertochten, etc.

Het sanitair werd alleen niet helemaal goed bijgehouden, maar verder prima camping met veel Nederlanders en mooie natuur.

Niet iets voor ons

Pleunemans
    30-7-2018

We waren van plan hier te verblijven vanwege de goede recensies, maar de eerste indruk was niet zo goed. De camping ligt direct aan redelijk drukke weg, er zijn weinig plekken met schaduw beschikbaar, er lag bouwmateriaal van nieuw gebouwde huisjes, er waren een aantal honden in buitenhokken die flink aan het blaffen waren, de caravans en tenten stonden door elkaar en op ongezellige manier. Het zag er voor ons niet uitnodigend uit allemaal, dus we zijn omgekeerd en hebben andere camping gezocht. De mevrouw bij de receptie was vriendelijk en er was mogelijkheid voor brood in de ochtend. Voor kinderen zou er veel georganiseerd worden (tegen betaling).

mooie camping

hilde de meyer
    9-6-2017

vriendelijke uitbaters. We waren niet van plan om heel noorderlijk te gaan. Maar op aanraden van de uitbater toch naar het noorden gereden. Jammer dat de Geiranger pas afgesloten was door een lawine. Heerlijke reis in Noorwegen gehad

Jammer

A. Kramer
    6-10-2016

We stonden 7 dagen op de camping Boflaten. Na een vriendelijke ontvangst kregen we een mooie plaats aan het meer. Een fijne camping waar we het goed naar ons zin hadden. Het team sledehonden op de camping was voor ons een mooie belevenis. Jammer dat na een paar dagen de toiletten niet werden bijgehouden en het papier op raakte. Dit waren we in Skandinavie niet gewend. We hebben een Acsi-kaart dus de douchemunten waren gratis werd ons door de vriendelijke dame verteld. Bij afrekening bleken er toch twee munten van 10 kronen op de rekening te staan. ( We hadden er voor twee personen en 7 nachten 6 gehad). Ik zei tegen Rene dat dat niet klopte omdat de munten in de Acsi-prijs zaten. „Als het op de rekening staat moet je betalen” werd mij bot meegedeeld. Ok dacht ik, voor die twee euro doe ik niet moeilijk. Ik betaalde met mijn eurocard. Op het scherm kon ik het bedrag niet zien. Omdat ik geen reçu kreeg vroeg ik erom. „Is er niet” zei Rene en liep weg. Ik had het nakijken. Later bleek het juiste bedrag van mijn rekening was afgeschreven.

Heerlijke camping met veel Nederlandse vriendjes

Tamara
    21-9-2016

We hebben hier heerlijke dagen gehad op onze doorreis (met zoon van bijna 10 en dochter van 7) in Noorwegen. We hadden een 2-kamer hut. Deze is eenvoudig, maar echt prima. Sanitair en afwasgelegenheid zijn ook prima. De buitenruimte bij de hut is ruim met eigen picknick tafel. De eigenaren zijn heel benaderbaar en behulpzaam. Veel Nederlandse kinderen aanwezig van alle leeftijden. Dat is ook wel even fijn, aangezien we die op andere campings op onze reis helemaal niet zijn tegengekomen. Dit was voor onze kinderen dus echt wel even welkom. Alle kinderen vinden elkaar in het zelfgebouwde klimparkje of op het voetbalveld waar spontaan een toernooitje ontstaat met alle leeftijden door elkaar. Er worden ook activiteiten opgepakt door de eigenaar (René) zoals met een bodyboard achter de motorboot op het meer, kratten stapelen etc. Gewoon lekker gemoedelijk en gezellig. We zijn samen met René en zijn dochter Sharon wezen klimmen. Dat hebben ze echt superleuk en relaxt gedaan. Onze kinderen wilden heel graag, maar eenmaal aan de bergwand was het toch een beetje spannend. Sharon was heel lief en is even met ze gaan zwemmen. Daarna namen ze zelf het initiatief weer om het toch weer te proberen en is het ze beiden gelukt!