Reviews over Tisleidalen

Leuke scone camping

José,
    17-8-2013

Deze camping is leuk. Mooi schoon sanitair. Een mooi meer waar je heerlijk kunt zwemmen en vissen. De camping ziet er mooi uit, leuke rivier voor de camping langs. Midden op de camping een visvijver. Het enigste wat wij jammer vonden waren de vele vaste plekken, weinig trekkers.

Geen hotel voor de zomer

Jan en Jannie,
    23-7-2009

Dit hotel vinden wij minder geschikt voor de zomer. Het ligt verlaten aan een weg ca. 20 km van Fagernes in het noorden en 20 km van Gol in het zuiden.

Het uitzicht was ook niet om over naar huis te schrijven.

De kamers zijn ruim maar ietwat gedateerd. Het zithoekje is echt aan vervanging toe. Het ontbijt en diner -beide in buffetvorm- was goed.

Hotel lag aan een mooie, doorgaande weg, maar wel erg er 2

Ingrid,
    4-7-2008

Hotel lag aan een mooie, doorgaande weg, maar wel erg afgelegen.

Elke avond speelt er een muzikant, maar wij waren met 2 Noren het enige publiek.

Diner is vast, je krijgt wat de pot schaft en het is gewenst om stipt om 18:30 aan tafel te gaan, dat vinden ze makkelijker.

Het eten was goed bereid, maar helaas niet mijn smaak.

Voor 1 nacht prima, maar zelf zou ik er niet langer verblijven.