Hotel Thon Hotel Skeikampen

7.7Goed

Noorwegen, Oppland, Svingvoll (Skeikampen)

7.7Goed

• 8.1Ligging t.o.v. pistes

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Hotel Skeikampen voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Thon Hotel Skeikampen

• 2018
    8arie11-08-2018

goed voor alle jaargetijden

mooi gelegen met direct vanuit hotel vele wandel en fietstochten te maken. we hadden en mooie grote kamer met balcon ,verder redelijk goed ontbijt en diner . verder . grote bubbelbad met sauna .

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

4Robert Jan10-08-2012

Afgelegen en oud-bollige toestanden

wel ruime kamers maar zeer gedateerd. badkamer ziet er niet uit: kapotten vloertegels, een doucheplek met een plastic douchescherm, een douchekop die direct de vuilnisbak in kon, een wastafel ter hoogte van de knieen. Nee, anno 2012 is dit gewoon slecht. Gelukkig maar geboekt voor 1 nacht. Wisten niet hoe snel wij de volgende dag weg moesten gaan, en dat is geen goed teken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 6Gina25-07-2012

gedateerd

Afgelegen hotel. Wij zaten in het 'oude' hotel. Erg gedateerd. Eten niet bijzonder. Veel oudere mensen (65 plus). Kan me voorstellen dat het er 's winters wel gezellig is.

• 6Anneloes15-07-2012

Niet klantvriendelijk

Wat oubollige kamers, wel lekker groot. Koude douche, waar geen excuses/tegemoetkoming tegenover stond.

Met vrienden

• 7Mitchell Hendriks09-08-2011

Tevreden, Groote Kamers

Het is een groot hotel met veel kamers. Onderweg in de gangen zijn overal zithoekjes gemaakt, soms met tv of openhaard. De Kamers zijn groot, alleen waren wel wat vies ook na de schoonmaak nog veel stof op de grond te vinden. In de douche stond een bad waar aan alle kanten een spleet zat zodat al het water erlangs ging en uitiendelijk heel de douche vloer nat was, zodat je niet meer bij je wastafel kon komen zonder natte voeten te krijgen. Het eten was een redelijk Buffét. Af en toe was het eten wat koud en elke dag was er wel hetzelfde eten. Soms een enkele anderen bak eten dan de dag ervoor. Bij het ontbijt had je ook veel keuze alleen had je geen broodjes maar 3 soorten brood die je zelf moest snijden. Een groot pluspunt is de gratis Mountainbikes die je kan huren en een speelkamer met tafeltennistafel, nintendo wii en tafelvoetbalspel, klimrek en speelgoed. Verder is er een smal 20 meter bad in de kelder. Er is ook beschikking over gratis WiFi van Telenor, uitleg bij Receptie.

Met oudere kinderen

• 8Fam. Dieters06-01-2010

Prima Skilocatie

Ligt direct aan piste, sneeuwkaliteit is elke dag super. Kamer zijn enigszins gedateerd maar wel schoon en goed. Personeel is vriendelijk en proberen persoonlijke aandacht te geven. Eten was zeer goed en verzorgd. Zwembad is prima voor kinderen. Voor goede SPA-faciliteiten is naburig Thon Hotel beschikbaar. In directe omgeving van het hotel is supermarktje en een paar barretjes.

Met jonge kinderen

• 7Frans en Ria26-06-2008

aardig hotel voor rondreis

9 - 11 juni 2008. Het hotel ligt in een ski-gebied (s'winters) en in de zomer is er niets te beleven. Het ligt dan een eind van de "bewoonde wereld "af. Hotel doet wat "ouderswets" aan. Wel vriendelijke service, en goed eten (buffet) en ontbijt. De Peer Gyntweg (route) stelt niets voor. Lillehammer (half uur rijden) is een leuk plaatsje. Ook het openlucht museum Maihaugen is een bezoek waard.

• 7Esther04-07-2007

Leuk hotel. Recent overgenomen door de Thon-keten. Op 10 minuten loopafstand ligt het grotere broertje, met meer faciliteiten. Diner en ontbijt zijn erg goed. Bij slecht weer weinig mogelijkheden om iets leuks te doen. Lillehammer valt zwaar tegen.

Anders

• 8van der Burgt02-07-2007

Hotel is recent overgenomen door Thon hotel. Goed hotel in engelse stijl. Royale kamers met een extra zitje. Jammer genoeg geen airco. Verzorgd, goed en gezellig eten in de serre, apart van grote gezelschappen. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van het buffet. Ruim voldoende keus in vlees en vis. Royaal terras. Tennisbaan is helemaal vervallen. We hebben wel gratis gebruik kunnen maken van de recente tennisbanen en het binnenzwembad van het nabij gelegen thon gausdal hotel op 10 minuten loopafstand. Volop gratis parkeergelegenheid. In de directe omgeving is in de zomer helaas weinig te doen. Op 30 minuten autorijafstand voldoende voorzieningen oa Lillehammer.

Anders

0 tips over Hotel Thon Hotel Skeikampen

0 vragen over Hotel Thon Hotel Skeikampen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad