Appartement Skeikampen

6.7Voldoende

Noorwegen, Oppland, Svingvoll (Skeikampen)

6.7Voldoende

• 7.1Inrichting
  • 7.1Hoeveelheid ruimte
  • 8.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Skeikampen

• 7Jelle04-09-2017

Park meer voor de wintersporters

De meesten huisjes zijn van privé- eigenaren, maar het park is vooral gericht op de wintersport. Het huisje waarin wij zaten was klein, maar fijn en gezellig met een goede boxspring. Op het park zelf is overdag een supermarkt geopend voor de directe boodschappen, verder is op het park niks te beleven. Voor activiteiten heb je de auto nodig. Voor kinderen is er niks te doen, zelf het zwembad is gesloten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Albert13-07-2017

niet weer

Huisje erg klein en basic ingericht, niets te doen voor kinderen

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Van Asselt19-08-2012

Prima plek

Wij zijn hier in de zomer geweest en hadden een apartement zo'n 4 km van de receptie in Austlid (type C). Als je van rust en een mooie omgeving houdt is dit wel prettig. Voor de boodschappen en de was etc moet je wel altijd een stukje rijden. Peer gunt weg vonden wij tegenvallen, maar we hadden dan ook al wat gezien van Noorwegen. Verder zijn hier diverse mooie wandelingen in de omgeving en Lillehammer is ook in de buurt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 6insolenthobbit19-07-2011

Gemiddeld huisje

Aardig maar gedateerd huisje; vrij klein (zeker als je met 6 personen bent). De koelkast hebben we maar uitgezet, omdat je dan niet meer kon slapen, zeker niet op de bedbank. De omgeving is verder prachtig en zeker de Peer Gynt wegen (die op 200m afstand beginnen) zijn een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Familie Wijngaard09-07-2011

Leuke vakantiewoningen

We waren hier in de zomer maar het is eigenlijk een wintersportresort. Dus als hier geen sneeuw ligt is veel van beton en grint om je heen. Dit is niet zo leuk. Niettemin was het weer prachtig en het chalet waar we verbleven ronduit fantastisch en schitterend ingericht met alles erop en eraan inclusief sauna. De vakantiewoningen zijn van particulieren/bedrijven en worden verhuurd via het Thon Hotel. De Pierre Gyntvegen liep achter ons chalet langs en als je het grijze gebied rondom het hotel had verlaten dan was je direct in het schitterende noorwegen waar we per slot van rekening voor waren gekomen. Heerlijk dus.

In het Thon hotel (de receptie voor deze appartementen) was een speelruimte voor de kinderen. Dit was ruim opgezet en er was veel te doen voor verschillende leeftijden, tafeltennistafel, duplo, grote zachte bouwblokken etc. Ook gratis Wifi.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10Cynthia17-03-2009

Aanrader!!

We zijn hier in januari geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. Ruim appartement met 2 slaapkamers, ruime douche en 's avonds lekker bij de openhaard. Dichtbij de pistes en loipes en verschillende voorzieningen zoals supermarkt en restaurant op loopafstand. Heb je een dagje geen zin om te skien, Lillehammer ligt dichtbij.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 10c05-09-2007

wij komen al 20 jaar in dit gebied te wintersporten gewoon perfect mooie afdalingen niet druk lannge routes om te langlaufen en in de avond lekker voor de openhaard in de zomer heel mooi om de ruige natuur inte gaan en te barbecuen heerlijk het is nooit hetzelfde zoals thuis maar dan moet je ook thuis blijven! toch??

Gereisd met vrienden in januari 2006

• 5J. Bessels03-09-2007

Huisje ipv appartement, net een schuur en erg op elkaar gebouwd. Inrichting oud en gammel, wc brilklep viel op je rug als je zat, douche cabine zat 1 deur los, balkondeur zat gordijnsierlijst voor dus mijn man hoofdwond!(te laag)tuinstoel defect en niet vervangen nadat we gemeld hadden, gras (nou ja onkruid) niet onderhouden(1m hoog).maar omgeving prachtig

Gereisd met familie in augustus 2007

• 2A van Drenth24-08-2007

het park was een complete bouwput waarbij er in het zomerseizoen totaal niets te doen is en er nauwelijks faciliteiten, behalve golf, beschikbaar zijn. Voor een gezin met kinderen is dit geen aanrader De uitgezette wandelroutes zijn vaak erg lang en zeker niet te doen voor kinderen tot 10 jaar De omgeving en de Peer Gyntweg zijn indrukwekkend, Lillehammer is een leuke stad op ca 30 km afstand

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in augustus 2007