Hotel Skeikampen Hoyfjells

8Fantastisch

Noorwegen, Oppland, Svingvoll (Skeikampen)

8Fantastisch

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

5 reviews over Hotel Skeikampen Hoyfjells

• 8van der Burgt26-06-2007

Hotel is recent overgenomen door Thon hotel. Goed hotel in engelse stijl. Royale kamers met een extra zitje. Jammer genoeg geen airco. Verzorgd, goed en gezellig eten in de serre, apart van grote gezelschappen. Wij hebben 2x gebruik gemaakt van het buffet. Ruim voldoende keus in vlees en vis. Royaal terras. Tennisbaan is helemaal vervallen. We hebben wel gratis gebruik kunnen maken van de tennisbanen en het binnenzwembad van het nabij gelegen thon gausdal hotel op 10 minuten loopafstand. Volop gratis parkeergelegenheid. In de directe omgeving is in de zomer helaas weinig te doen. Op 30 minuten autorijafstand voldoende voorzieningen oa Lillehammer.

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Carine21-09-2006

Wij verbleven in de huisjes, behorende bij hety hotel. Skeikampen is inderdaad geen echt dorp. In de zomer is er buiten wandelen niets te zien. Het is er trouwens heel verlaten, er staan veel huisjes die enkel in de winter gebruikt worden. Een echt skidorp dus. Je kan er in de omgeving wel mooie wandelingen maken in de bergen, maar je moet nooit echt erg klimmen. Een ideale familiebestemming zolang je van rust houdt. De huisjes zijn trouwens hun drie sterren waard.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in juli 2006

• 7Iwan12-08-2006

Skeikampen is geen dorp, maar bestaat uit een camping, 2 hotels, kleine supermarkt, cafetaria en een aantal appartementen. In de zomer kun je er wandelen, maar verder is er niets te doen. Zorg voor een goede routebeschrijving! Lillehammer is de meest dichtbijzijnde plaats op 37 km. Hotel is verder goed, kamers goed en ruim. Ontbijt is goed, evenals dinerbuffet (ter plaatse zo'n Euro 40,00). Tip: vooraf half-pension bijboeken scheelt zeer veel geld! Voor de skiers: de skilift is erg dichtbij. Een absolute "must" in de zomer is het rijden van de Peer Gynt Veien met de auto (tolweg). Deze begint direct naast het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 9arie travel17-04-2006

ik kom hier om de 2 jaar in de zomer om in dit gebied te wandelen het hotel is goed met mooie kamers verder goed eten en in de avond goede muziek om te kunnen dansen ook kan men er zwemmen inhet verwarmde binnenbad , dat veel groter is dan het nabij gelegen hotel

Gereisd in april 2006

• 8enthousiaste langlaufer28-02-2006

Appartementen dicht bij Hotel en pistes, perfecte locatie

Gereisd in februari 2006

0 tips over Hotel Skeikampen Hoyfjells