Appartement Skeikampen Fjellandsby

8.1Fantastisch

Noorwegen, Oppland, Svingvoll (Skeikampen)

8.1Fantastisch

• 8.6Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte
  • 7.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Skeikampen Fjellandsby voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

28 reviews over Appartement Skeikampen Fjellandsby

• 2019
    9sigrid24-07-2019

Overtrof de verwachtingen.

De reviews op de website waren best wel slecht dus gespannen reden wij hierheen. En wat blijkt: een tophuisje, op een heuvel, met veranda. Alles nieuw, schoon. Super sfeervol ingericht. meteen de eerste avond gezwommen in het meer. morgen op zoek naar leuke activiteiten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Maria17-07-2019

Heerlijke dagen gehad in prima huisje.

Met ons gezin 3 nachten hier verbleven. Het huis was schoon en zeer compleet en comfortabel ingericht. Vanaf het terras hadden we een prachtig uitzicht. Er is in de buurt genoeg te doen voor de jeugd. Aan de overkant van de weg is een supermarkt waar genoeg keuze is voor je dagelijkse boodschappen. Er wordt hard gewerkt om de omgeving verder op te knappen. Hierdoor is de bewegwijzering voor wandelaars en mountainbikers niet overal even duidelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8van soest01-09-2018

enorme verbetering

vorig jaar op dit park verbleven in een smerige bende, ditmaal in een prachtige woning wat onze ervaring van vorig jaar helemaal goedmaakt......gezellige kleine woning van alle gemakken voorzien, goede wifi...prima badkamer en slaapkamers en zeer schoon...wel weigerde de wifi af en toe maar met resetten van het kastje zo weer opgelost. Fijn verblijf van vier nachten gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 3Anneke15-08-2018

Nooit meer, het was een grote teleurstelling

De receptie medewerkster was heel attent. Het heeft een rustige ligging en een groot terras. Je kunt hier wel mooi wandelen.Het huisje staat vol met spullen eigenlijk is het oude zooi, waardoor er zeer weinig ruimte is. Er zijn teveel kleedjes en oude gordijnen waardoor het stoffig en muffig is. De hoogte van de wastafel en de eettafel zijn berekend op kleine mensen. Bij binnenkomst vind je direct bij kapstok de stofzuiger en schoonmaakspullen. Hiervoor is geen kast. Het twee persoonsbed was een boxspring, het zag er prima uit. Totdat ik op het rechter gedeelte heb gelegen, je zakte er doorheen.Het was beter om op de bank te slapen. Mijn zoon ging onder ons bed kijken en ontdekte een beker en een onderbroek. De douche heeft geen thermostaat kraan, is zeer storend. Dit huisje is aan renovatie toe. Dit is geen huis voor 4 volwassenen maar voor 2 volwassenen. In deze omgeving zijn talloze hytter die beter zijn. Ons advies mijd dit park.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

4oostrom18-08-2017

moet uit deze reis geschrapt worden.

ontvangst bij de receptie was uitermate vriendelijk,de dame kwam ook meteen de televisie maken,helaas is het huisje een gedateerde oude bende,vieze pannen vieze kussens....slechte bedden,nog niet eerde zo een smoezelig huis meegemaakt in noorwegen....touroperator,schrap deze woningen in de reis a.u.b. Uitzicht prima...omgeving mooi!

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 1Erik19-06-2017

Slecht

Schimmel in de badkamer , vieze vloerkleden. Geen winkels of bar open. Kleine bedden.. verrot hout op het balkon. Kapotte tuinstoelen. We keken tegen de daken van de andere woningen aan. Alleen de omgeving is mooi. Dit is voor de winter gemaakt denk ik. Kortom bagger

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Diana18-06-2017

Nooit meer

We hadden een langer reis van ruim 500km achter de rug. Daarom kwamen we pas om 16.30 aan. Gevraagd of het winkeltje nog open was. Ja tot 18 uur, hier moet je lopend doen. Geen probleem. Bij het winkeltje aangekomen is de boel al dicht om 16 uur. Raar dat ze dit niet weten bij de receptie. Wij als een gek weer de auto in en 20km verder een supermarkt gevonden. De douchecabine was erg klein. Een zeepje van de grond oprapen gaat lastig. Veel schimmel kitranden. In het beddengoed zat verf. De bedden zijn erg klein. Bergruimte in de keuken is er niet. Op het terras staat kapotte stoelen en het hekwerk is verrot. Er liggen vieze vloerkleden op de grond in de woonkamer. Op het terrein is niks open. Alles is gebaseerd op de wintersport. De omgeving is geweldig..

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2017

• 2Wolf08-08-2016

Verouderde accomodatie

Bijzonder slecht huisje: kapotte bank, kapot en half doorgezakt bed. Vieze douche, kookgerei incompleet. Receptie pakte klacht niet op. Vermijd huis 27a. Vermijd Skeikampen Fjelljandsby.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 4Fam. Hofman te Hendrik Ido Ambacht31-07-2016

Vermijd Skeikampen bij rondreis Maarit

In de reisgids van touroperator staat 3 appartementen aangegeven....maar dat kunnen ze beter wijzigen in 1. Totaal geen comfort in appartement 136B, het is meer een veredelde blokhut. Er is geen WIFI in de appartementen aanwezig...dit is alleen mogelijk bij de receptie op ca. 1 km afstand. Het appartement had alleen gordijnen in de slaapkamer, in de woonkamer en douche/toilletruimte had men vrije inkijk. De douchecabine lag half uit elkaar...het douchedeurtje lag uit de rails en wiebelde van alle kanten. De matrassen waren te dun. In de keukenkast lag een vergiet met aangekoekte etensresten. De magnetron was langer dan de aanrecht en hing ca. 10 cm over de wasbak heen...geen veilige situatie. Het houten opstapje buiten was gammel, balken zaten los. Tuinen rondom worden totaal niet onderhouden....het gras wordt door de schapen kort gehouden. Kortom....van de 4 locaties van de rondreis Maarit...hadden we deze locatie beter niet aangedaan. Touroperator ......schrap a.u.b. deze locatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Kim25-07-2016

Mooie omgeving

Ons appertement was niet bijzonder, wel netjes. Ons uitzicht was een ander appartement. Het park is meer bedoeld voor de wintersport, het was erg rustig. In de omgeving kun je heerlijk wandelen en de peer gynt vegen zijn ook een aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2016