Svingvoll (Skeikampen)

We hebben een aantal aanbieders voor Svingvoll (Skeikampen) voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit

Reviews over Svingvoll (Skeikampen)

Een prachtige omgeving mooie natuur en veel rust.

R.Heemskerk
    13-9-2010

Wij hebben 1 week zomervakantie hier doorgebracht en werkelijk genoten van de mooie natuu. Heerlijk gewandeld en genoten vanhet uitzicht. Het gebied is wel erg rustig in de zomer daar moet je van houden. Het heeft bij ons 1 dag geregend en toen zijn wij naar Lillehammer geweest. Beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sat Aug 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Skeikampen is in de zomer vrij uitgestorven, wel een maar

van der Burgt
    26-6-2007

Skeikampen is in de zomer vrij uitgestorven, wel een prachtige wandelomgeving, maar voor een stad als Lillehammer moet je toch een half uurtje rijden. Natuur is wel prachtig. In de winter is het gebied wel volop bewoond.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ik kan het gebied skiekampen alleen een beoodeling geven 2

arie travel
    17-4-2006

ik kan het gebied skiekampen alleen een beoodeling geven voor de zomermaanden daar ik dit gebied in de zomer om de 2 jaar bezoekt , het is in de zomer een prachtig wandegebied met veel gemerkte wandel en fietswegen .het dorp is alleen 2 hotels en verder veel appartementen vacantiehuizen en 2 campings dus van een dorp valt hier niet te spreken

Gereisd Anders in april 2006
Svingvoll (Skeikampen) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 10 reviews