Weer vandaag-8°-13°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Pollfoss Hotell & Gjestehus voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Pollfoss Hotell & Gjestehus in het Nederlands

Cor Grandia,
23-7-2018

Zeer hartelijk. Prima bedden en prima eten. Eenvoudig hotel, maar door de mooie sfeer en hartelijkheid prima om daar te vertoeven. Zou het zo weer doen!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fijn hotel bij de waterval

heppie
4-8-2015

Wij hebben hier 1 nacht geslapen

Gratis koffie voor de gasten.

Fijne kamer met uitzicht op de waterval prachtige douche.

Heerlijk gegeten in het restaurant

Ontbijt was goed

Er is wifi

Parkeren voor het hotel

Hendrika een aardige vrouw

Gereisd met partner in juli 2015

Midden in de natuur

hawvl
19-8-2013

Met reisgezelschap. Eten prima, kamers worden echter niet schoon gehouden tijdens verblijf. Bertus en Hendrika aardig maar een beetje stug (gezien de bijbel op het nachtkastje schat ik ze in als biblebelt Veluwenaren). Midden in de natuur is letterlijk op te vatten: het eerstvolgende dorp in de bewoonde wereld ligt 20 km verder en kost met de bus heen en terug 64 euro. Als natuurmens heb ik er mijn hart verloren en hoop er nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Ongerept Noorwegen reis Met Touroperator.

l_rijsemus
4-7-2013

Het is een gezellig familie hotel,met aardige Nederlandse eigenaar

Mooie lokatie alleen overal ver vandaan, Eigenaar Bertus is een uitstekende kok die iedere dag een heerlijke maaltijd op tafel heeft gezet, in het gezellige restaurant, beneden is de mogelijkheid Ned. Tv kijken of lekker snookeren of kaartje leggen, om het hotel is de mogelijkheid heerlijk te wandelen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Historische hotel op een prachtige locatie.

Maarten Kroon
18-5-2013

De Noorse natuur in optima forma direct naast de deur. Het hotel met een bijzonder lange historie wordt beheerd door Nederlandse eigenaren. In enkele jaren hebben zij met veel liefde en inzet het hotel weer volledig terug gebracht in de oude glorie en grandeur van weleer. Bijzondere bewondering en respect hebben wij voor wat zij hier hebben weten te bereiken in een zo korte tijd.

Gereisd met partner in mei 2013

Dit hotel verdiend beter!

W. Broekema
14-12-2012

Met touroperator naar dit 'hotel". De ligging is prachtig! Helaas is er zoveel mis met dit onderkomen. Douches die niet goed werken, Erg veel stof op de kamers. Prullebakken werden pas geleegd op ons verzoek, Of we moesten het zelf doen. Lunchpakketten schreeuwend duur voor wat we kregen. O.a was de yoghurt bij het ontbijt na 3 dagen op en dit werd niet aangevuld. De leverancier kwam pas de volgende week weer. Dan hoor je een dag later dat er op 20 km een supermarkt zit, dus waarom gaat dan de hoteleigenaar/ gastheer dit niet halen. De veiligheid wat elektriciteit betreft is ook zeker niet in orde!!!.

's Avonds, rond 21.00 uur gingen de lampen vrij snel uit toen onze 'gastheer' begreep dat hij niets kon verkopen.

De inlogcodes voor de gratis internet werden op zijn tijd zuchtend gegeven. Helaas was de verbinding uitermate slecht.

Klacht bij touroperator neergelegd, zij zouden er naar kijken.

Ligging is prachtig, dit Hotel verdiend betere beheerders!!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Een "thuis"midden in de Noorse natuur !

E.van de |Brug
3-9-2012

De natuur in Noorwegen is overweldigend. En dan opeens midden in die natuur hotel Pollfoss. Acher het hotel een mooie waterval met kristalhelder water. Onze bewondering voor de Nederlandse eigenaren, die heel hard werken om het iedereen naar de zin te maken. Bertus kookt heerlijk met Noorse produkten zoals eland en rendier. Hij weet er op zijn eigen nederlandse wijze een heerlijke maaltijd van te maken. Het is geen gemis dat er in de weide omgeving geen winkels of andere restaurants zijn. Het geeft juist een goed gevoel om zo midden in de natuur te verblijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Ligging is fantastisch met een waterval achter het hotel. Je voelt je ook midden in de natuur, omdat er in de wijde omgeving geen andere bebouwing is.Je voelt je snel "thuis"in dit hotel. Wil je op de hoogte blijvenvan wat er in de rest van de wereld gebeurt, is er een TV met Nederlandse zenders ! Het eten is heerlijk, echt Noors met een vleugje Nederlandse inbreng. De Nederlandse eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2012

Onvriendelijke gastheer en gastvrouw

Jacqueline78
17-7-2012

Wij kwamen onverwacht in dit hotel terecht en hadden goede hoop toen wij het bordje zagen dat dit hotel aanbevolen was door Zoover. Echter, zelden ben ik zo ongastvrij behandeld als hier. Toen wij rond half 8 het restaurant inkwamen zaten de nb Nederlandse eigenaren zelf te eten en deden geen enkele moeite om te vragen of we iets wilden drinken of eten. Ze gingen rustig door met hun eigen maaltijd! Ik stond perplex. Ik ben zelf naar hun tafel gelopen om te vragen of we iets konden drinken.Iets later, tTerwijl mijn vriend nog zijn biertje aan het opdrinken was werd het licht uitgedaan wat overkwam dat we maar naar onze kamer moesten gaan, terwijl het nog geen 9 uur was! Ook toen ik later vroeg of ze wellicht een extra lakentje hadden voor ons campingbedje waar onze 10 maanden oude baby in lag leek het alsof ik iets onmogelijks vroeg wat vooral veel moeite kostte. Jammer jammer want het hotel ligt best op een mooie plek bij een spectaculair woeste rivier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

"Fantastisch hotel midden in de natuur"

Siep en Berber Nijborg
13-7-2012

Wij willen Bertus en Hendrika hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid en vriendelijk ontvangst. We hebben een fantastische tijd gehad met lekker eten (genoeg keuze) en een nette kamer met elke dag schone handdoeken. Schitterend waterval achter het hotel. Het hotel is gezellig ingericht. Op korte rijafstand van Sryn (o.a. zomerskien en gletsjers) en Geiranger (Dalsnibba en het fjord met de cruiseschepen) zijn het bezoeken zeker waard. Hendrika nog bedankt voor het versieren van de kamer. Het was tof bij jullie.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pollfoss Hotell & Gjestehus in Skjåk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pollfoss Hotell & Gjestehus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.