Reviews over Otta

Een leuke camping in een prachtig gebied

Tina Schooneman,
    14-9-2015

Wij hadden huisje 2 op camping Saeta aan de rivier. Heerlijk uitzicht vanaf je veranda. Heel gezellig houten huisje. Nr 2 is het best gelegen. Top aan dit huisje was de ligging, uitzicht, grote koelkast, tv. Op de camping was voor de kids een grote trampoline, erg leuk. Minder aan het huisje/ camping is de beperkte keukenuitrusting (kan je meenemen uit NL), geen wifi, warm water voor de afwas betaald, iets gedateerd toiletgebouw, losse stapelbedden (veel gekraak). De omgeving is super leuk. Wij hebben gewandeld in Rondane NP, prachtig! En we hebben geraft op de Otta river. Echt heel tof. Kan met kids vanaf 7 jaar met een family raft. Dit was onze eerste hut in Noorwegen en wij waren aangenaam verrast.

Goed gelegen camping

MT,
    18-6-2014

Degelijke hutten van verschillende prijsklassen, zelfs hutten van NOK250 die heel goed in orde waren. Vriendelijke campingbazen, behulpzaam. Rustig gelegen aan de rivier. Goede locatie voor wandelingen in Rodane ed.

Otta scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews