Appartement Nordseter Hyttegrend

6.1Voldoende

Noorwegen, Oppland, Nordseter ( Oppland )

Op vakantie geweest naar Nordseter Hyttegrend?

6.1Voldoende

• 5.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Nordseter Hyttegrend voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Nordseter Hyttegrend

• 3Joeri03-09-2011

Kansloze bedoeling!

Helaas, wat een mooie tweede week van onze vakantie moest worden werd helaas niet wat we ervan verwacht hadden.

Huisjes zijn klein, vies en niet voorzien van een centrale trap alleen een ladder. Zo is het voor mensen van +1,95 bijna niet mogelijk boven te komen, ook voor mensen op leeftijd is het simpelweg niet mogelijk!

De huisjes zijn niet schoongemaakt en echt vies! Toilet gaat op en neer terwijl je erop zit, ook de wasbak zit los.

Daarnaast zijn de bank en stoelen beschadigd; scheuren, vies oud..

Ook zijn de huisjes niet goed bereikbaar; Sommige huisjes zijn alleen bereikbaar via een tolweg en ons huisje was alleen bereikbaar via een onverhard pad.

Jammer! Maar toen we erachter kwamen dat de huisjes op dit moment te koop staan, begrepen wij meteen waarom het zo slecht onderhouden is.

Kortom, slecht!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 5Fam ETMT20-08-2011

Niet aan te raden

Men had ons overboekt waardoor we in een appartement op de bovenverdieping van een appartementenhuis werden gestopt. Men had ons stilzwijgend “geupgrade” naar een groter (10p) appartement. Na wat heen en weer bellen kregen we alsnog een vrijstaand huisje voor 10 personen. Dit huisje geen normale 2p slaapkamer, alleen stapelbedden. Alleen via openbare weg naar de huisjes. Weggetjes zijn onverhard en in sommige gevallen eigenlijk niet zonder 4x4 te bereiken. Wegen rondom Nordseter zijn ook slecht (grote gaten in asfalt). Op 100 meter van de receptie begint een tolweg (4 euro), onverhard, is de enige weg naar het achterland van Nordseter. De meertjes boven Nordseter zijn kaal en slecht toegankelijk. Wandelen in de omgeving (waterdichte hoge schoenen!) kan eigenlijk alleen met wandelkaart (paden niet altijd goed aangegeven). Niks voor kinderen te doen en gevaarlijk i.v.m. de steile hellingen. Prijs/kwaliteit is veel te hoog, schoonmaak niet in orde, oude keuken waar van alles loszat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 5Familie Alblas05-04-2011

Mooie huisjes maar moeilijk bereikbaar

Wij verbleven hier 4 nachten, als tussenstop tussen Zweden en Oslo. De huisjes zijn enigzins verouderd maar wel gezellig ingericht. De kinderkamer met 3 bedden is heel bijzonder. In Lillehammer is van alles te krijgen en een gezellig stadje. Nordseter zelf stelt niet veel voor en er zijn geen geschikte wandelpaden in de omgeving. Omdat Nordseter nogal hoog ligt is het vaak mistig en bewolkt en voelt soms enigzins spookachtig aan. Het grootste nadeel is dat de huisjes bijna niet met de auto te bereiken zijn door een steil en onverhard pad. Met een volle vakantiebepakking is dit praktisch niet te doen en moet je met je bagage op en neer lopen naar de parkeerplaats bij de weg. Het winkeltje in het dorp is praktisch maar beperkt open. De enige ochtend dat we brood wilden halen had men zich verslapen en was er niets te krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Anouk30-08-2010

Klein maar prettig gelegen

In juli 3 nachten hier verbleven. Locatie bij Lillemhammer is prima, ligt echter wel hoog waardoor het ook in de nachten fris kan zijn (1 ochtend was het 4 graden). Mooie groene omgeving met zeer veel schapen, je wordt s'ochtends gezellig wakker gebeld. Let wel op met af- en oprijden van de berg, de schapen lopen overal! Accomodatie was, in vergelijk met andere appartementen/hytter waar we zijn geweest klein maar wel voorzien van alle gemakken. Bij de receptie zijn ze zeer vriendelijk en in het kleine winkeltje zijn allerlei zaken te koop. Verder is er vers brood en heerlijk gebak te krijgen. Een prima en betaalbare uitvalsplek als je Lillehammer en omgeving wil verkennen maar ook wil genieten van Noorse rust en natuur

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Richard25-07-2010

Mooie hut in rustige bijna verlaten omgeving

Net terug uit Noorwegen. Deze accomodatie was de eerste van drie. We zaten in hut D (eigenlijk voor 8 personen). Deze had een uitgebreide inventaris. Omgeving is lekker rustig met op de achtergrond de belletjes van de loslopende schapen. Winkeltje bij receptie kun je lekker brood halen. Verder voldoende mogelijkheden om te wandelen, zoals Nevelfjell of Lunkefell. Zeker een plek om naar toe terug te gaan...

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Rik02-12-2009

Topper

Hier in de zomer geweest, mooi huisje, simpel maar goed. Mooie omgeving om te wandelen en uitstapjes naar o.a. Lillehammer en Hamar.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 7LJM13-08-2009

Mooie omgeving

Huisjes wat oud bollig ingericht maar alles aanwezig. Zelf een sauna. Mooie wandel omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 4John Tillemans04-08-2008

Mooi gelegen maar oude meuk!

Dat niet alles spik en span is, blijkt wel uit de huisjes van nordseter hyttegrend: oude meuk. Als dat je niet stoort, dan kun je hier verder goed uit de voeten, want er is, naast een prima uitzicht vanaf het (niet-overdekte) balkon) ook tv en draadloos internet (tegen betaling). De keuken is klein maar voorzien van de meeste gemakken (muv magneteron). De badkamer/toilet moet écht worden opgeknapt, die is nog van het bouwjaar (30 jaar terug?). Het nabijgelegen Lillehammer is één van de weinige plaatsen in Norge met goede winkelvoorzieningen, met name het overdekte Strandtorget. Al met al is de bungalow goed te doen en beveel ik het aan als je van curioza houdt. Ik verbleef hier met mijn gezin (met 2 kinderen 13/17 jr).

Gereisd met familie in augustus 2008

Appartement Nordseter Hyttegrend info