Appartement Nordseter Fjellstue

6.2Voldoende

Noorwegen, Oppland, Nordseter ( Oppland )

6.2Voldoende

• 6.9Inrichting
  • 5.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Nordseter Fjellstue voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

55 reviews over Appartement Nordseter Fjellstue

• 2019
    6A07-08-2019

Niet onze keuze!

Voor rustzoekers ideale plek, maar voor onze 2 zonen 8 en 10 jr niet geschikt. Helemaal niets te doen op park. Appartement van buiten oud en toe aan opknapbeurt. Van binnen gerenoveerd, maar kwaliteit matig. Badkamer werd 1 waterballet , jammer. Wel schoon allemaal. Met 4 op 1 slaapkamer ook niet ideaal. Wel balkon met mooi uitzicht. Lillehammer op circa 15 minuten. Leuk stadje en schans aanrader. Zwembad Jorekstad ook mooi. Weg 27 Rondane zeer de moeite waard. Bergweg Birkebeinerveigen (tip reisbureau) grote tegenvaller. 50km onverhard pad tegen betaling. Noorwegen zoals bekend erg duur. Wij komen hier niet vaker!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Bommie22-02-2018

Knus, mooie plek, tikkie oud, prima huisje

De huisjes zijn inderdaad wat verouderd, douche was gerenoveerd. We hebben een rond reis gemaakt en de eerste nachten hier geslapen. Volgens onze kinderen was dit het leukste huisje. Het is erg knus en ja ook wat verouderd. Vanuit het huisje ben je zo midden in de natuur. Het is er schoon Keuken is klein, als kampeerders vinden wij dit al luxe. In de buurt zijn een paar lange grind wegen Erg gaaf. Peer Gynt vegen onder andere

• Oude reviews

8Truus06-09-2017

Gezellig huisje in prachtige omgeving.

Wij verbleven in een kleine, gezellige houten hytte in Nordseter met prachtig uitzicht op de bossen. Het huisje is netjes ingericht en goed schoongemaakt. Wij waren hier met onze 3 dochters (17, 13, 10). De oudste dochters sliepen boven, dit was een kleine zolder met goede bedden. De jongste sliep boven ons. Boodschappen kun je in Lillehammer doen, dit is een gezellig stadje met veel winkels. Wij zijn in Lillehammer naar het prachtige Mjosameer geweest en naar het openluchtmuseum Maihaugen. Dit is een groot openluchtmuseum met huisjes en een staafkerk van vroeger. Zeer zeker de moeite waard om te bekijken. Verder kun je bij het park in een natuurgebied wandelen, er is een hele leuke route dwars door de bossen naar een meertje. Overal in Nordseter heb je loslopende schapen, erg grappig om te zien.

• 6Fam Schulte25-08-2017

Viel ons iets tegen

Hier een kleine week geweest. Het appartement was het kleinste die we op onze rondreis hadden. Het had 1 slaapkamer en een stapelbed in de woonkamer met een gordijn ervoor. Dit stapelbed was niet echt geschikt voor onze 2 lange pubers...Het appartement was verder wel compleet alleen wat aan de krappe kant. Nordseter zelf is een verzameling berghutten en er is verder weinig te doen. Voor boodschappen ben je aangewezen op Susjoen, maar de weg ernaartoe is ronduit slecht!! De receptioniste waarschuwde ons er al voor. Of je moet naar Lillehammer, ca 15 km. Dit is een vrij druk toeristisch plaatsje. Het kleine kampwinkeltje bij het hotel is zelfs voor Noorse begrippen echt veel en veel te duur! Er is een mooi nationaal park in de buurt waar een goed te berijden gravelweg door loopt, waar je dan wel tol voor moet betalen ( ca 11,50 euro) De natuur in dit deel van Noorwegen vonden wij ook minder spectaculair als wat we in een eerdere rondreis gezien en beleefd hadden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Sandra15-08-2017

Mooi uitzicht.

Wij hadden volgens het reisbureau een huisje moeten krijgen maar bij de receptie werd ons verteld dat wij een gratis upgrade kregen. Mmm, achteraf geloven wij dit eigenlijk niet want wij kregen een appartement. Weliswaar met een sauna (die het niet deed) en 2 extra bedden (stapelbedden in de woonkamer met een half afgevallen gordijn ervoor). Het uitzicht vanaf het balkon was echter prachtig en dat maakte veel goed. De bank was niet om op te zitten en het bed was ongemakkelijk, het hoofdeind en het voeteneind stonden tegen een muur zodat wij ieder door onze eigen deur de slaapkamer in moesten. er was geen bergruimte voor kleding, wel een soort ouderwetse pannenrekjes waar je iets op kon leggen en aan kon hangen. De kleine eenvoudige keuken voldeed al waren hier en daar wel stukken van de kastjes af. De gordijnen in de woonkamer vielen er af dus die maar weer zelf opgehangen. Onze auto konden wij maar lastig kwijt. Zeer aardige meisjes bij de receptie. Een echt parkje kun je het niet noemen, niet zoals wij het kennen. Aardige omgeving. Lillehammer is leuk met wat winkeltjes.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8P01-08-2017

Prima

Wij vonden dit prima. Schoon, ruim, en mooi uitzicht (appartement boven) Goede wifi. Vissen in de buurt. Mogelijkheid tot huren mtb en kajak. Mooi landschap na de onverharde tolweg.

• 2Esther09-09-2016

Nooit meer

Begin augustus 2016 zijn wij hier geweest met onze dochter van 1 jaar. Het huisje waar wij zaten was vreselijk slecht verzorgd. Schimmel in de badkamer en rondom de kookplaat en de wasemkap in de keuken. Stof , die je zelfs op de foto kunt vastleggen. Onze dochter is er ziek geworden van de slechte hygiene. Het huttenpark is erg onderkomen. Personeel aan de bali geeft te kennen dat door tijdgebrek de schoonmaak te wensen over laat. Wij hebben een klacht ingediend bij het reisbureau. Komen in dit park nooit meer terug..jammer, want de omgeving is erg mooi.

• 8Langen04-09-2016

Heerlijk verblijf

De appartementen zijn goed verzorgt, het uitzicht en de omgeving zijn prachtig. De ontvangst was zeer vriendelijk. Leuk waren de schapen in de "achtertuin"

• 7Eecodb22-08-2016

Leuk voor enkele nachten

Wij waren overboekt en kwamen dus in een appartement terecht. Deze waren erg ruim en voorzien van 9 bedden. Nieuwe keuken en badkamer. Prima schoon. Mini speeltuintje, verder geen vermaak. Je zit vrij afgelegen. Om de hoek wel een fraaie onverharde tolweg.

• 9Luc09-08-2016

Prima en ruim appartement!

Op rondreis door Noorwegen deden we deze accommodatie een paar dagen aan. We zaten in app B 10. Een aanrader want de kids hadden nu de hele zolder voor zichzelf. Verder erg schoon en netjes. Goede WiFi ( niet onbelangrijk voor de kids...) en een prachtig uitzicht, kortom: prima accomodatie. Echt een wintersport appartement. Zelfs met een eigen sauna erin. Die was ook erg top. Aardige mensen bij de receptie. Zijn erg vriendelijk. Wel grappig (of niet - maar net hoe je het ziet): tijdens ons verblijf waren de appartementen voor ongeveer 80% bezet door Nederlanders. Hoefde niet echt, maar was ook niet storend. Rustige, mooie locatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Appartement Nordseter Fjellstue info

• Aantal personen5 tot 6

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats