Appartement Nordseter Fjellstue

Appartement
Appartement Nordseter Fjellstue

We hebben een aantal aanbieders voor Nordseter Fjellstue voor je op een rij gezet:

50 reviews over Appartement Nordseter Fjellstue in het Nederlands

Knus, mooie plek, tikkie oud, prima huisje

Bommie
22-2-2018

De huisjes zijn inderdaad wat verouderd, douche was gerenoveerd. We hebben een rond reis gemaakt en de eerste nachten hier geslapen. Volgens onze kinderen was dit het leukste huisje.

Het is erg knus en ja ook wat verouderd.

Vanuit het huisje ben je zo midden in de natuur.

Het is er schoon

Keuken is klein, als kampeerders vinden wij dit al luxe.

In de buurt zijn een paar lange grind wegen Erg gaaf. Peer Gynt vegen onder andere

Gezellig huisje in prachtige omgeving.

Truus
6-9-2017

Wij verbleven in een kleine, gezellige houten hytte in Nordseter met prachtig uitzicht op de bossen. Het huisje is netjes ingericht en goed schoongemaakt. Wij waren hier met onze 3 dochters (17, 13, 10). De oudste dochters sliepen boven, dit was een kleine zolder met goede bedden. De jongste sliep boven ons.

Boodschappen kun je in Lillehammer doen, dit is een gezellig stadje met veel winkels. Wij zijn in Lillehammer naar het prachtige Mjosameer geweest en naar het openluchtmuseum Maihaugen. Dit is een groot openluchtmuseum met huisjes en een staafkerk van vroeger. Zeer zeker de moeite waard om te bekijken. Verder kun je bij het park in een natuurgebied wandelen, er is een hele leuke route dwars door de bossen naar een meertje. Overal in Nordseter heb je loslopende schapen, erg grappig om te zien.

Viel ons iets tegen

Fam Schulte
25-8-2017

Hier een kleine week geweest. Het appartement was het kleinste die we op onze rondreis hadden. Het had 1 slaapkamer en een stapelbed in de woonkamer met een gordijn ervoor. Dit stapelbed was niet echt geschikt voor onze 2 lange pubers...Het appartement was verder wel compleet alleen wat aan de krappe kant. Nordseter zelf is een verzameling berghutten en er is verder weinig te doen. Voor boodschappen ben je aangewezen op Susjoen, maar de weg ernaartoe is ronduit slecht!! De receptioniste waarschuwde ons er al voor. Of je moet naar Lillehammer, ca 15 km. Dit is een vrij druk toeristisch plaatsje. Het kleine kampwinkeltje bij het hotel is zelfs voor Noorse begrippen echt veel en veel te duur! Er is een mooi nationaal park in de buurt waar een goed te berijden gravelweg door loopt, waar je dan wel tol voor moet betalen ( ca 11,50 euro) De natuur in dit deel van Noorwegen vonden wij ook minder spectaculair als wat we in een eerdere rondreis gezien en beleefd hadden.

Mooi uitzicht.

Sandra
15-8-2017

Wij hadden volgens het reisbureau een huisje moeten krijgen maar bij de receptie werd ons verteld dat wij een gratis upgrade kregen. Mmm, achteraf geloven wij dit eigenlijk niet want wij kregen een appartement. Weliswaar met een sauna (die het niet deed) en 2 extra bedden (stapelbedden in de woonkamer met een half afgevallen gordijn ervoor). Het uitzicht vanaf het balkon was echter prachtig en dat maakte veel goed. De bank was niet om op te zitten en het bed was ongemakkelijk, het hoofdeind en het voeteneind stonden tegen een muur zodat wij ieder door onze eigen deur de slaapkamer in moesten. er was geen bergruimte voor kleding, wel een soort ouderwetse pannenrekjes waar je iets op kon leggen en aan kon hangen. De kleine eenvoudige keuken voldeed al waren hier en daar wel stukken van de kastjes af. De gordijnen in de woonkamer vielen er af dus die maar weer zelf opgehangen. Onze auto konden wij maar lastig kwijt. Zeer aardige meisjes bij de receptie. Een echt parkje kun je het niet noemen, niet zoals wij het kennen. Aardige omgeving. Lillehammer is leuk met wat winkeltjes.

Prima

P
1-8-2017

Wij vonden dit prima. Schoon, ruim, en mooi uitzicht (appartement boven)

Goede wifi.

Vissen in de buurt. Mogelijkheid tot huren mtb en kajak.

Mooi landschap na de onverharde tolweg.

Oude reviews (archief)

Nooit meer

Esther
9-9-2016

Begin augustus 2016 zijn wij hier geweest met onze dochter van 1 jaar. Het huisje waar wij zaten was vreselijk slecht verzorgd. Schimmel in de badkamer en rondom de kookplaat en de wasemkap in de keuken. Stof , die je zelfs op de foto kunt vastleggen. Onze dochter is er ziek geworden van de slechte hygiene. Het huttenpark is erg onderkomen. Personeel aan de bali geeft te kennen dat door tijdgebrek de schoonmaak te wensen over laat. Wij hebben een klacht ingediend bij het reisbureau. Komen in dit park nooit meer terug..jammer, want de omgeving is erg mooi.

Heerlijk verblijf

Langen
4-9-2016

De appartementen zijn goed verzorgt, het uitzicht en de omgeving zijn prachtig.

De ontvangst was zeer vriendelijk.

Leuk waren de schapen in de "achtertuin"

Leuk voor enkele nachten

Eecodb
22-8-2016

Wij waren overboekt en kwamen dus in een appartement terecht. Deze waren erg ruim en voorzien van 9 bedden. Nieuwe keuken en badkamer. Prima schoon.

Mini speeltuintje, verder geen vermaak. Je zit vrij afgelegen. Om de hoek wel een fraaie onverharde tolweg.

Prima en ruim appartement!

Luc
9-8-2016

Op rondreis door Noorwegen deden we deze accommodatie een paar dagen aan. We zaten in app B 10. Een aanrader want de kids hadden nu de hele zolder voor zichzelf. Verder erg schoon en netjes. Goede WiFi ( niet onbelangrijk voor de kids...) en een prachtig uitzicht, kortom: prima accomodatie. Echt een wintersport appartement. Zelfs met een eigen sauna erin. Die was ook erg top. Aardige mensen bij de receptie. Zijn erg vriendelijk. Wel grappig (of niet - maar net hoe je het ziet): tijdens ons verblijf waren de appartementen voor ongeveer 80% bezet door Nederlanders. Hoefde niet echt, maar was ook niet storend. Rustige, mooie locatie.

Wij zaten in het appartement.Balkon,1 slaapkamer en stapelbedden in de woonkamer. Inrichting oudbollig en kamer nogal donker. Uitzicht vanuit appartement geweldig. Prima voor ons voor 2 dagen maar zou hier niet de hele week willen zitten. Het appartement is schoon maar het mag gewoon moderner en lichter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nordseter Fjellstue in Nordseter ( Oppland ) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nordseter Fjellstue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nordseter Fjellstue scoort een 6.96 uit 10 op basis van 54 reviews.