Nordseter ( Oppland )

Vakantie in Nordseter ( Oppland )

We hebben een aantal aanbieders voor Nordseter ( Oppland ) voor je op een rij gezet:

Reviews over Nordseter ( Oppland )

• 6sasja plak06-08-2015

Redelijk saai

De omgeving is wat saai, geen voorzieningen voor kinderen. Vergeet Lillehammer niet te bezoeken

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

juli 2015

• 10Elianalilla10-11-2012

Quiet but very close to the city

It is very easy to go to Nordseter by car, in fact it takes only 15 minutes, and is well worth the trip instead of saying at a hotel in the city.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

juli 2012

• 4paul20-08-2012

Echt voor de winter en niet voor de zomer!

In Nordseter is niets te doen. Geen echt dorp, alleen vakantie parkjes e.d.. Wel mooie natuur. In de zomer ga je van je vakantiepark meteen op pad naar bijv. Lillehammer. Behalve wandelen, niets anders te doen in Nordseter.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 4Sfeer in stad

juli 2012

• 7Kramer18-08-2012

Heerlijk rustige omgeving

Rustige ruimtelijke omgeving midden in de natuur! Er is een klein speeltuintje voor jonge kinderen (glijbaantje, schommeltje en zandbakje).

• 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

augustus 2012

• 9Mads Nielsen05-01-2010

Supergodt sted til langrendsudfoldelse.

Vejret er næsten altid perfekt til langrend i vinterferieperioden. Vi har været der adskillige gange og langt de fleste dage har været med blå himmel og solskin. Det eneste der mangler lidt er flere steder med drikkevarer m.v. nær løjperne (!), men kan man abstrahere for det findes det ikke meget bedre!

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

februari 2009

• 7Familie uit Limburg16-02-2009

zeer rustig vakantievieren

Wij zaten in een 4 km-appartement in Nordseter Sportell. Zeer rustig wonen boven op een berg ca. 15 min. rijden vanaf Lillehammer. Mooi uitzicht over een meer. Leuk binnenzwembad. In Lillehammer kun je lekker uiteten, want het keukentje is maar klein. Ook in Sjusjoen kun je uiteten. Daar tref je geen toeristen. Lillehammer is een leuke stad met zijn Olympisch dorp. Leuk om te zien hoe ze trainen (ook in de zomer) op de skischans. In de buurt ligt een pretpark (Hunderfossen) voor een dagje kinderpret (voor kinderen tot 12 jaar).

• 8Sfeer in stad

augustus 2008

• 8Fam. van Eijk30-07-2008

15 km van Lillehammer, zeer rustig gelegen.

Mooi gelegen en erg rustig. Het is een erg klein dorp waar weinig te beleven valt. Dit is niet erg want Lillehammer ligt op ruim 10 km afstand. Hier zijn veel supermarkten en winkels.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met familie in juli 2008

• 8m.r. groeneveld11-01-2008

Uitgaansleven is er niet aanwezig. De lokale bevolking hebben wij niet of nauwelijks gezien. ons enig vertier was buiten op de houten bank zitten en wat praten en roken met de mensen van de groep die ook bij de Touroperator geboekt hadden. De asbakken buiten, waren bij onze aankomst vol met peuken en regenwater en toen wij weg gingen waren de asbakken nog steeds niet schoon gemaakt.

Gereisd in januari 2008

• 9Fam. Heddema01-08-2007

Wij hebben overnacht in de vrijstaande bungalow. De ontvangst war erg goed, wij kwamen erg vroeg aan maar dit was geen probleem. De schoonmaak zou dat nog langskomen terwijl wij al in de bungalow zaten. Wij vonden de matrassen wel een beetje dun maar dat was ook het enige, mooie schone bungalow. Ligging boven op de berg geen uitgaansleven dus wel prettig voor "jongere' kinderen die dus ongestoord buiten kunnen spelen. HetNoorse Wegmusuem is zeer de moeite waard, gratis entree en rondleiding door tunnel, ligt dicht bij Hunderfossen. Goedkope supermarkt Rema1000 zit in het grote Inkoopcentrum in Lillehammer naast de Shell benzinepomp. De Kiwi-supermakt is iets dichterbij nl in Sjusjoen.

Gereisd met familie in juli 2007