Reviews over Nordseter ( Oppland )

Knus, mooie plek, tikkie oud, prima huisje

Bommie
    22-2-2018

De huisjes zijn inderdaad wat verouderd, douche was gerenoveerd. We hebben een rond reis gemaakt en de eerste nachten hier geslapen. Volgens onze kinderen was dit het leukste huisje.

Het is erg knus en ja ook wat verouderd.

Vanuit het huisje ben je zo midden in de natuur.

Het is er schoon

Keuken is klein, als kampeerders vinden wij dit al luxe.

In de buurt zijn een paar lange grind wegen Erg gaaf. Peer Gynt vegen onder andere

Gezellig huisje in prachtige omgeving.

Truus
    6-9-2017

Wij verbleven in een kleine, gezellige houten hytte in Nordseter met prachtig uitzicht op de bossen. Het huisje is netjes ingericht en goed schoongemaakt. Wij waren hier met onze 3 dochters (17, 13, 10). De oudste dochters sliepen boven, dit was een kleine zolder met goede bedden. De jongste sliep boven ons.

Boodschappen kun je in Lillehammer doen, dit is een gezellig stadje met veel winkels. Wij zijn in Lillehammer naar het prachtige Mjosameer geweest en naar het openluchtmuseum Maihaugen. Dit is een groot openluchtmuseum met huisjes en een staafkerk van vroeger. Zeer zeker de moeite waard om te bekijken. Verder kun je bij het park in een natuurgebied wandelen, er is een hele leuke route dwars door de bossen naar een meertje. Overal in Nordseter heb je loslopende schapen, erg grappig om te zien.

Prima

P
    1-8-2017

Wij vonden dit prima. Schoon, ruim, en mooi uitzicht (appartement boven)

Goede wifi.

Vissen in de buurt. Mogelijkheid tot huren mtb en kajak.

Mooi landschap na de onverharde tolweg.

Heerlijk verblijf

Langen
    4-9-2016

De appartementen zijn goed verzorgt, het uitzicht en de omgeving zijn prachtig.

De ontvangst was zeer vriendelijk.

Leuk waren de schapen in de "achtertuin"

Leuk voor enkele nachten

Eecodb
    22-8-2016

Wij waren overboekt en kwamen dus in een appartement terecht. Deze waren erg ruim en voorzien van 9 bedden. Nieuwe keuken en badkamer. Prima schoon.

Mini speeltuintje, verder geen vermaak. Je zit vrij afgelegen. Om de hoek wel een fraaie onverharde tolweg.

Nordseter ( Oppland ) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 9 reviews