Camping Nordal TuristSenter

Noorwegen, Oppland, Lom

7.1Goed

• 7.6Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Nordal TuristSenter voor je op een rij gezet:

Meer camping info

10 reviews over Camping Nordal TuristSenter

• 7JaSteef11-07-2015

Wintersport camping, maar goed voor doorreis

Lom Tijdens onze rondreis door Noorwegen kozen wij voor deze camping. Als gewone toerist val je hier wel op, want iedereen loopt hier in ski/snowboardkleding of rijdt op een skateboard. Wij huurden hier een trekkershutje aan het begin van de camping. Een heel klein hutje met enkel een stapelbed, wasbak, waterkoker en tafeltje met stoeltjes. Dus genoeg voor een overnachting. Op ongeveer 3 meter achter het hutje is de (drukke) openbare weg. Maar als je moe bent, dan slaap je daar dwars doorheen. Nabij de camping is voor kinderen zat te doen. (Wij hadden geen kids bij ons) Om te douchen of het toilet te gebruiken heb je een pas nodig die bij de prijs inbegrepen zat. Het sanitair was schoon. Het personeel was puur zakelijk. Een helikopter vloog constant af en aan, waarvoor weet ik niet. Zijn landingsplaats was vlakbij. Achter de camping is de houten kerk te bezoeken (betalen) en men kan over het woeste water tokkelen. Wel makkelijk dat het tankstation aan de camping zit.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Rob26-06-2013

Prima camping

Niet heel geweldig maar gewoon prima. De camping staat vanaf de weg "naar de achterkant" aangegeven, waarna je 150m moet lopen/rijden om je bij de receptie te melden in het kafetaria. Er is een uitstekend modern sanitairgebouw (met gratis sauna en stoomcabine), maar of het heel vaak wordt schoongehouden...? Wifi is gratis, maar alleen in het kafetaria en een soort ontmoetingsruimte ernaast, maar die ruimte is relaxed en ok. Voor de kids is er een behoorlijke speeltuin.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Conny04-04-2012

mooie in dorp gelegen camping

De camping ligt in het dorp en heeft ruime plaatsen en goed sanitair.

Gereisd met partner in juli 2002

• 5Dahoochedman24-09-2011

Ach je moet er van houden

Eerst heel moeilijk te vinden waar je je moet melden niet echt vriendelijk persoonneel daarna wil je gaan slapen blijkt er een concert te zijn in het dorp waar luidruchtige jeugd op af komt niet lekker geslapen blikjes bier volgende ochtend rond ons huisje dus voor ons geen echte aanrader maar ja wel leuk plaatsje

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

• 6John en Els27-11-2010

Redelijke camping

Sanitair is ruim aanwezig. Samen met de gunstige ligging van de camping t.o.v. Jotunheimen, is dat het enige pluspunt van deze camping.

Minpunten: Buitengewoon sfeerloze camping. Niet kindvriendelijk. Duur !

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Marion16-08-2010

Het hotel is minder!

Het Nordal Turistsenter is midden in het dorp Lom gelegen en heeft een eigen camping, hutjes, hotel en eetgelegenheid. Wij hebben 2 nachten in het Hotel doorgebracht.

Helaas hadden wij een hele kleine kamer met een bedstee. De badkamer was echt een piepklein hokje. Best te doen voor een paar nachten, maar comfortabel is het niet. Het gehele houten hotel is ook warm. Hartje zomer hadden we regen en maar 20 graden. Toch moesten de ramen open blijven (met het risico op muggen) anders dreef je uit bed. Het was duur, eigenlijk te duur. De centrale locatie van het dorpje Lom moet alles goed maken. We hadden graag nog een of twee dagen gebleven, maar de volgende keer dan liever in een hutje met toilet.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 8leon06-03-2008

Goede camping.Ruime plaatsen.Je kunt mooi vissen in de rivier.

Gereisd met familie in juli 2007

• 9N. van Oort08-08-2007

De camping ligt in het centrum van Lom, vlakbij een rivier en de Stavkirke. De camping heeft ruime plaatsen en prima wandelgelegenheden. Lom ligt in de schaduw van de Jotunheimen. Er is uitstekend en schoon sanitair inclusief een (gratis) sauna en solarium. Belangrijk: je kunt er zonder muntjes douchen!! Er is zelfs muziek te horen van de plaatselijke band. Wij hebben in 2007 140 kronen betaald voor een tent en twee fietsen.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair