Hotel Fossheim

Hotel Fossheim

8Fantastisch

Noorwegen, Oppland, Lom

Op vakantie geweest naar Fossheim?

8Fantastisch

• 5Ligging t.o.v. pistes

3 reviews over Hotel Fossheim

• 8J.P. de Jonge31-07-2010

Geweldig!

We hebben bij dit hotel een hut gehuurd. We zaten in een 6 persoons hut, dus we hadden eigen sanitair. 2 slaapkamers en een aparte woonkamer. Met uitzicht op de rivier (4 meter van de woonkamer). Het was er erg rustig, buren hoorde je niet omdat de rivier zo voorbij het raam ruiste. Het was prachtig!! De recetioniste in het hotel was heel erg aardig. We mochten gratis van de sauna in het hotel gebruik maken en ze gaf ons veel informatie over de omgeving. En je mocht er heerlijk in de lobby zitten (bankstellen, spelletjes TV etc) en draadloos internetten zoveel als je wilde. We zouden zo weer terug gaan!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Nicky25-07-2010

Geweldige historische plek

Mooie kamers en het restaurant verdiend een extra vermelding. Heerlijk ontbijt en diner !!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Jeannette03-03-2009

Heerlijk hotel in een mooi gebied

Wij komen net terug van 5 nachten in het Fossheim hotel. Gezellig hotel met kamer, familiekamers en bungalows. Wij verbleven in en familiekamer. Deze kamer is gelegen in gebouw direct naast het hoofdgebouw. De kamers zijn 2 jaar geleden gerenoveerd en zijn prachtig en sfeervol ingericht. Voor de kinderen is een stapelbed in de kamer geplaatst en er kan eventueel een 3de kind op een slaapbank slapen. Wij hadden half pension wat zeer gebruikelijk is in Noorwegen. Het eten was super iedere dag een ander menu en een geweldig toetje. Drinken is niet inbegrepen en is aan de hoge kant (glas witte wijn 10 euro). Afstand tot het dorp is 5 minuten en naar de piste 10 minuten. Je hebt zeker een auto nodig om vanuit het hotel naar de piste te gaan. Er rijdt een skibus maar de laatste bus vanaf de piste gaat om 16.15 uur terwijl alle skiklassen om 16.30 uur eindigen (erg vreemd geregeld). In het hotel is een massagemogelijkheid en sauna. Het personeel is erg formeel maar wel vriendelijk.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009