Hotel Radisson Blu Lillehammer

KinderhotelWeer vandaag-6°-12°
Hotel Radisson Blu Lillehammer
7,8

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Lillehammer voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Radisson Blu Lillehammer in het Nederlands

Jessica
20-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk hotel met verschillende zwembaden, een sauna en een sportcentrum (alles zonder extra kosten). De kamers zijn erg goed: heerlijke bedden, dikke gordijnen, lekkere douche en alles schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd. Een aanrader!

Mooi Hotel

Piet
8-8-2011

Beetje gedateerd maar de kamers waren goed.

Het dinerbuffet was voorzien van een ruime keuze evenals het ontbijtbuffet.

Wel wat aan de grote kant en de eetzalen waren zeker niet intiem werken met flexibele wanden.

Wel voldoende andere ruimtes die kleiner waren.

mooi hotel!!

c en
6-8-2010

Groot hotel wat qua kamers wel een beetje een update kan gebruiken. Ze zitten echter zo 'vol'dat ze daarvoor waarschijnlij geen tijd hebben, denken wij. Veel bussen (Duitsers en Amerikanen; op weg van en naar de Nrd-Kaap).

Het eten vonden wij grandioos; in bffetvorm. Veel vis, veel vlees, groenten etc. Groot ijs/toetjesbuffet en voor de kinderen was er ook een apart buffet!!!

mooie ligging

W. Senden
26-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is gedateerd en slecht onderhouden. Raamkozijnen rotten weg. Vloerbedekking in kamer versleten en oude zitjes. Niet goed schoongemaakt. Eetzaal erg groot en ongezellig door grote groepen buspassagiers die hier ook eten. Personeel ook niet erg vriendelijk.

2008

vakantiegangers

Vakantiegangers
6-7-2008

Mooi groot en sfeervol hotel. Algemene ruimte zeer fraai. Onze kamer was goed met een balkon en uitzicht op de tuin met zwembad.

Zeer goede maaltijden. Goed zwembaden.

Het beste hotel van onze rondreis door Noorwegen. Komen daar graag terug.

Wij verbleven hier in juni 2008

Elly en Koene
      6-7-2008

Wij verbleven hier in juni 2008. Ligging van het hotel is perfect. Zowel het openluchtmuseum, het centrum en het Olympisch Park zijn op 5 minuten loopafstand. Kamer was prima. De situatie in de ontbijtzaal was chaotisch. Je moest zelf een tafel zoeken, bestek, e.d. zelf pakken en er waren onvoldoende schone tafels. Er liep was ook slechts 1 bedieningsmedewerker, dus dit wekte grote ergenis. Het eten in het a la carte-restaurant was zeer goed, het eten in het buffetrestaurant vonden wij minder goed.

Mooi sfeervol hotel, algemene ruimte zeer fraai

Johannes & familie
      14-1-2008

Mooi sfeervol hotel, algemene ruimte zeer fraai. Kamers wat eenvoudiger en plaatselijk wat stoffig.

Zeer goede maaltijden. Goed zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Lillehammer in Lillehammer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Lillehammer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.