Hotel First Breiseth

4,3

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes4,5

8 reviews over Hotel First Breiseth in het Nederlands

Een grote smerige boel. Nooit meer.

P.M.Kiela
28-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes2

Het is een oud en vergane boel, sterk verwaarloosd, vervuild en niet geschikt voor een goed verblijf. Zeker niet voor ouderen.

Prima voor de prijs

Schunachet
14-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alle waar naar zijn geld prima ontbijt personeel erg aardig kamer gedateerd maar schoon

Nooit meer

Jacqueline Hoolhorst
27-5-2015

Wat een smerig hotel, vieze beschimmelde badkamer, gordijnen kapot.

Redelijk hotel in Centrum

Louis
24-7-2011

First Hotel Breiseth ligt in het centrum van Lillehammer. Vlakbij het wandelgebied. Het hotel is gedateerd en slecht onderhouden. Er is een ruime gratis parkeergelegenheid achter het hotel. Wij hadden een grote kamer nr. 214 met dito douche, bleek een kamer voor minder validen te zijn. Er zijn 2 eenpersoons bedden, waarop we goed hebben geslapen. In de kelder zit een heerlijke sauna. Er is gratis koffie en thee in de lounche. Het ontbijt was compleet en uitstekend, je kon zelfs een grote wafel bakken.

Nooit meer

hariete
11-9-2010

Het was een vies hotel, was blij dat we er maar 1 nacht waren! Hadden er geen avondeten, ontbijt was best goed.

Gillend naar huis

Jolanda
21-8-2010

Smerig, slechte bedden, ontbijt ging nog, maar de hal waar de electriciteitsdozen loslagen was net zo smerig als de kamer zelf. Onvriendelijke ontvangst en heel veel lawaai!!!

tegenvaller

R. de Munnik
2-8-2010

Oude gedeelte ziet er nog redelijk uit. Maar het nieuwe gedeelte waar wij werden ondergebracht is een betonnen doos met kamers waar je om je bed niet meer dan 20 cm ruimte hebt. Ook de doucheruimte is sumier.

Dit gedeelte ligt tegenover het station en dat geeft veel lawaai.

De bussen van de groepsreizen staan aan deze kant. 's morgens tussen 6 en half 7 worden deze gestart en laten ze minstens een half uur de motor warmdraaien.

2006

Perfect in centrum gelegen hotel

Henk Oldenhof
9-8-2006

Perfect in centrum gelegen hotel. Beetje 'kille' sfeer maar wel met een prima (en overal in Noorwegen bekend) tapas restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor First Breiseth voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Breiseth in Lillehammer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Breiseth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.