Aparthotel Euro Birkebeineren

• 6.8Ligging t.o.v. pistes

Aparthotel Info

• Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Euro Birkebeineren voor je op een rij gezet:

8 reviews over Aparthotel Euro Birkebeineren

• 7stephanie06-01-2014

mooi appartement

mooi groot appartement met alles er op en er aan in de keuken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 7Hil06-09-2011

volgende keer naar hoger gelegen vakantiedorp

Hotel Birkebeineren: een redelijke accommodatie waar alles is gericht op grotere groepen. Kamers zijn ruim en prettig, maar gezellige sfeer in het hotel ontbreekt. Voor langlaufen gaan we naar Nordseter of Susjoen met de bus, we konden dan afdalen tot het hotel, via de olympische routes, heftig! 's Avonds steeds de deur uit voor diner was niet altijd leuk. De sauna doet denken aan jaren 70 kleedkamers. Olympisch museum en de sporthallen liggen dichtbij Birkebeineren en zijn een bezoek waard. Lillehammer is aardig, maar snel gezien.

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 8R. Schrijvers08-08-2010

Mooi appartement, perfecte ligging

Appartement is echt prima, leuke veranda waar je aan het eind van de dag nog lekker in het zonnetje kan zitten. Mooi flatscreen TV aan de muur dat was met het WK voetbal wel super. Het appartement ligt op loopafstand van het centrum (wel flink steil stuk om te lopen), Olympische Springschans, Openlucht Museum Maihaugen en het Olympisch Museum. Dus veel leuke bezienswaardigheden.

• 7Mieke Michiels02-09-2009

Matig hotel

Wij zijn in dit hotel verbleven met ons gezin. Na een lange trip vanuit Geiranger kwamen wij hier laat aan, er was niet eens een mogelijkheid om 's avonds te eten?! De bedden waren zeer matig, gelukkig hadden we wel een kamer met tussendeur, zodat we toch bij onze kleine kids in de buurt konden zijn. De badkamer is zeer ienimini! Het ontbijtbuffet is prima. Er lagen zelfs zakjes klaar om een lunch te maken.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 8Daniel04-03-2009

Vriendelijk, comfortabel, goed prijs/kwaliteit

Met 4 personen geweest Kerst 2008. Trein vanaf Oslo vliegveld net geen 2 uur. Daarna 5 minuten met de taxi naar Birkebeineren accomm. voor 10 euro. Lopend naar centrum van Lillehammer prima te doen (10 min). Supermarkt (Kiwi) op 10 minuten lopen. Vanuit complex rechtsaf bij de hoofdweg en je loopt er zo op aan. App. prima verzorgd. Keuken met vaatwasser, oven, koffiezetter, electr.fornuis. Helaas geen magno of waterkoker. Wel koelkast/vrieskast. LCD breedbeeld TV aan de muur. Gratis draadloos internet. 2 badkamers. Receptie vriendelijk en behulpzaam. Gratis schaatsen en slees te gebruiken. Wij gingen voor langlaufen. Hiervoor moet je in Nordseter of Sjusjoen zijn. Langlaufen vanuit het appartement is slechts zeer beperkt mogelijk. Huren van ski's kan niet in Lillehammer: Nordseter of Sjusjoen. Hele leuke husky-tocht gedaan bij Sjusjoen. Al met al een echte aanrader.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8Lilian van den Broek30-12-2008

Fantastische plek.

We hadden een appartement, ruim. gezellig en goed geïsoleerd. Geweldige ligging met een grandioos uitzicht. Willen in een zomer zeker nog eens terug gaan. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, je hoefde niet voor ieder wissewasje te betalen. Slee en schaatsen en internet gratis. Een waterkoker in het app. zou fijn zijn.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 8Ingrid Hoek13-11-2005

Het is er erg leuk maar voor te langlaufen moet je in sjusjoen wezen deprijzen van het apartement zijn erg duur geworden, anders willen we nog graag eens een keer terug koman,en het liefst in de winter(kerst en oud en nieuw).

Anders

• 8Jan en Karin21-03-2005

Aardige accomodatie net achter het dorpscentrum. Wij waren hier in de zomer, dus over de pistes geen mening.Het is voormalige olympische accomodatie. De kamers zijn ruim, maar een beetje donker omdat de ramen erg klein zijn. Kamers zijn wel heel mooi, en zo'n beetje de rustigste kamers die wij in Noorwegen gehad hebben. Heerlijk stil. Ontbijtbuffet is gewoon goed.

Anders

0 tips over Aparthotel Euro Birkebeineren

0 vragen over Aparthotel Euro Birkebeineren

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig