Camping Strandheim Hytter

40 reviews over Camping Strandheim Hytter in het Nederlands

Fantastische natuur camping

Henk Zwagerman,
25-8-2018

Een fantastische natuur camping waar je zelf een plekje mag uitzoeken of één van de fijne blokhutjes huurt. Ook de huisjes zijn basic; geen stromend water of een keuken, maar één met de natuur, zoals kamperen hoort te zijn. De camping ligt aan een meer en is terrasvormig; altijd een mooi uitzicht. Sanitair basic, maar brandschoon. Wel weinig douches; één heren en dames douche is wel wat weinig ondanks dat het een kleine camping is. Andere kant is dat ik bijna nooit hoefde te wachten.

Eigenaar is oud, maar super betrokken en de omgeving heeff veel mooie natuur, maar geen echte andere toeristische trekpleister. Wij kwamen hier heerlijk tot rust.

Rust, ruimte, echt genieten!

Pleunemans,
30-7-2018

Wat een verademing is deze camping! Je hebt vanuit deze camping uitzicht op een andere camping in Leira, zo’n lelijke drukke camping. Maar dat is Leira Strandheim totaal niet en hoe fijn was dat! Vanaf elke hut en campingplek uitzicht op het meer door het hoogteverschil. Rust, ruimte en geen grote campers of caravans die allemaal naast elkaar staan. Vriendelijke eigenaren, wat verouderd maar oh zo knus en schoon sanitair, schaduw en sfeer. Het meer is fris, maar zwembaar. Er is geen speeltuin of iets dergelijks, maar ons zoontje heeft zich erg goed vermaakt met visnetje, andere kindjes en zwemmen. Hij vond dit de fijnste camping van onze reis door Noorwegen en eigenlijk vonden wij dat ook! We komen zeker nog eens terug.

Gemoedelijke kleine camping waar je helemaal tot rust kunt komen en gelegen in een mooi meer waar je heerlijk kunt zwemmen. Gezellig ingerichte hut en alles wat je nodig hebt kun je vragen bij de vriendelijke eigenaren. Sanitair is netjes en schoon.

Een mooie omgeving met leuke wandelroutes (vraag de eigenaar, hij kan je prima de nodige routes aanwijzen). Een aanrader!

Geweldige camping met prima sfeer!

Fam Dortmans,
15-7-2018

Onze eerste camping van een rondreis door Noorwegen. Absoluut geweldig! We verbleven in een vierpersoons hut met veranda met uitzicht op het water. Hut gezellig ingericht met 2 stapelbedden, tafel en stoelen, 2 kookplaten en een koelkast. Op de veranda een gezellig 2-persoons zitje. Ook gebruik kunnen maken van een picknicktafel. Dekbedden en kussens aanwezig; geen kookgerei. Al heel wat campings gehad maar nog nergens zo’n mooi centraal gebouwtje met afwasruimte (incl afwasmiddel, afdruiprek, borstel!); kookgelegenheid, diepvries, koelkast, broodrooster, oventje, magnetron...!!! Toilet en douche zeer mooi en schoon met verwarming en gezellige muziek!

De eigenaren zijn heel vriendelijk en wezen ons op mooie wandelingen in de omgeving.

Heerlijk gezwommen in het meer!

Supermarkt vlakbij met hele ruime openingstijden.

Na zo’n mooie camping kan het daarna alleen maar tegenvallen....

Een leuke eerste camping op onze doortocht

Michiel,
14-7-2018

Kleine gezellige rustige camping aan het water met winkels op loopafstand. Huisje is knus maar eenvoudig ingericht. 4 slaapplekken in stapelbedden en eventueel een 5e op de bank. In onze hut was geen kookgerei of stromend water, maar wel een kooktoetstel. Als je bij de vriendelijke eigenaar wat gaat vragen weet hij bijna altijd wel te vinden wat je nodig hebt. ( in ons geval pannen) we hadden natuurlijk ook de centrale keuken kunnen gebruiken. Sanitair is schoon.

Fantastisch!

Schröder,
6-7-2018

Zeer mooie kleinschalige camping, geweldige ligging aan het meer waar je lekker kunt zwemmen en vissen! Alles was zeer goed verzorgd en schoon, zeker een aanrader!

Kleinschalig en mooie ligging: aanrader!

Jo.van.di,
21-6-2018

Goed onderhouden camping en hutjes, kleinschalig en rustig. Prachtige ligging aan een meer bij Leira. Faciliteiten zijn top!

Uniek in zijn soort!

Mireille,
19-6-2018

Wat een heerlijke plek en wat een aardige campingeigenaar! We werden heel hartelijk ontvangen en kregen tips voor wandelingen. De volgende dag hebben we daar meteen gebruik van gemaakt en dat was in een woord geweldig! Verder is alles met zorg ingericht en aangelegd. De keuken- en afwasruimte is heel huiselijk. Ook de hut was met zorg en een persoonlijke touch ingericht. Een echte aanrader!

Genieten!

Joop Kok,
4-6-2018

Relaxed, ruimte, rust..lekker bijkomen op topcamping. Klein maar groots!. Op zo'n 180 km van Oslo...dus ook aan te raden als 1e of laatste stop als je de ferry vanaf Oslo gebruikt! Doen zou ik zeggen!😎

Voor rustzoekers heerlijk, eenvoudig sanitair maar wel schoon. Vriendelijke ontvangst en behulpzaam. Plek kun je zelf uitzoeken. Ik kan niks bedenken wat niet goed was

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strandheim Hytter in Leira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strandheim Hytter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.