Camping Slovika

5,9

3 reviews over Camping Slovika in het Nederlands

Dit was een beetje een gekke camping. De andere reviewer had gelijk dat hij vooral voor de vaste gasten is, en dat het enige andere veld niet leuk lag (kaal en aan de weg). Wij hadden echter onze trekkerstentjes mee en mochten ook op het tentenveld aan het meer gaan staan. Daar stonden nog wat tenten en het was echt een super plek. Er was daar geen elektriciteit dus de koelbox stond 20 meter verderop in de bosjes. Maar ach, daarvoor in ruil hadden we een plek waar je zo het meer in liep. Lekker!

veel te duur

Hans Klomp
6-7-2015

Camping heeft een volkomen verkeerde prijs/kwaliteit verhouding.

Vaste standplaatsen staan allemaal aan het meer.

Passanten moeten genoegen nemen met een plaats buiten het terrein.

Sanitair is matig

Kortom voor 300 kronen krijg je veel te weinig.

Met 100 is deze camping voor passanten ruim betaald.

Caming met veel seizoensplaatsen

Rick
2-8-2013

Dit is een camping met veel seizoensplaatsen. Hierdoor was de charme die veel andere Noorse campings wel hebben ver te zoeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Slovika in Jevnaker, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Slovika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.