Hotel Hovringen Fjellstue

Hotel Hovringen Fjellstue

Weer vandaag15°
9,2

1 review over Hotel Hovringen Fjellstue in het Nederlands

familie hotel, gezellig, doch primitief

jjldejong
27-7-2012

via touroperator hier terecht gekomen. Dan krijg je met je voucher echt niet de beste kamer...DUS: pal boven de receptie, en piepklein. eten is formidable, de ligging ook, de kamer super klein, afstemmen als je wilt gaan lopen in je vertrek. douche op de boot/hut groter!

Gereisd Met partner in juli 2012

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hovringen Fjellstue in Hovringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hovringen Fjellstue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.