Aparthotel Herang Tunet

• Sauna
Meer aparthotelinfo

32 reviews over Aparthotel Herang Tunet

• 10Ramona Bisselink10-05-2016

Volledig bijgetankt in dit heerlijke hotel

Afgelopen week verbleven we in de Londen Suite van Herangtunet. Het is inmiddels al vaker gezegd, maar ook wij vonden het eten, de kamer en de omgeving geweldig! De verhalen en goede tips van de relaxde eigenaar Marco is top, uiteraard ook handig dat dit allemaal in het Nederlands kan. Het keukentje op de kamer vonden wij erg praktisch. Ook hebben we genoten vsn de sauna, bij het hotel. Als dit geen aanrader is weet ik het niet meer! Wat onze reis compleet maakte was de huskytocht, geweldige ervaring!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 10André & Corine01-06-2015

Subliem!

Geweldig mooie accommodatie, prachtige kamers en iedere dag een heerlijk 3 gangen diner. Zonder moeite werd hierbij ook rekening gegouden met voedselallergieën. Marco en Marie-José zorgen met hun gastvrijheid voor een heerlijk verblijf!

• 10Frank Weijers28-07-2014

Fantastisch!

Wat een geweldige plek. Al onze zeer hoge verwachtingen zijn overtroffen. De eigenaren van deze zeer bijzondere plek doen er alles aan om te zorgen dat het hun gasten nergens aan ontbreekt. De kamers zijn uniek, het eten is verrassend, alles huisgemaakt en het beste wat we in tijden voorgeschoteld hebben gekregen. Absolute aanrader!

• 9ODF33312-02-2014

Hele mooie en bijzondere plek in Noorwegen

Bijzonder leuk opgezet hotel. Sfeervol, gezellig, natuurlijk....... De omgeving is prachtig. Daarnaast zijn er in het nabij gelegen skigebied ook zomers hele leuke activiteiten te doen.

Met jonge kinderen

• 10KDM Netherlands28-08-2012

Altijd heimwee naar deze plek!

Inmiddels zijn wij met ons gezin hier al 6 keer geweest. Eenmaal in mei, tweemaal in februari en driemaal met Kerst. Dat moet genoeg zeggen, het is fantastisch bij Marco en Marie-José in het idyllische Herangtunet hotel. Kamers zijn prachtig en vooral de suites zijn zeer luxueus. We hebben ze bijna allemaal gehad, ook het appartement, dat zeer ruim is en veel privacy biedt. Diner is alle dagen heerlijk en Marco en Marie-José zijn geweldige hosts. De omgeving is subliem, dit maakt je verblijf perfect, zeker in de winter. Ga er heen en ervaar het zelf! Wij komen zeker weer een keer terug, misschien Kerst 2012...........

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 8Vandersteene20-08-2012

Zeer degelijk hotel

Uitstekende service, zeer lekker eten, gezellig kader. Bed zakt door waarbij je naar elkaar rolt. Zelfs in Noorse normen duur.

• 10Esther20-08-2011

Een meer dan geweldig boutique hotel

Een plek die je niet zo snel zal vergeten. De kamers zijn mooi gedecoreerd, de bedden fantastisch vooral na een inspannende dag, en de eigenaren Marco en Marie-José weten hoe ze je in de watten moeten leggen. Je voelt er direct thuis en eten en drinken is er fantastisch. De bedden zijn geweldig vooral na een inspannende dag (een aanrader is de Huskytocht en kanoeen ). Het achterland Jotunheimen of het skigebied Beitostolen is meer dan het ontdekken waard

• 10Rob27-07-2011

Komen hier zeker nog een keer terug.

Het is moeilijk om ons verblijf in een paar woorden te omvatten, maar deze vakantie was voor ons één grote verwennerij. De hotelkamer/suite, het eten en de gastvrijheid waren voor ons van absolute klasse. De ligging van hotel Herangtunet is perfect om mooie tochten te ondernemen, waar de gastheer ons zeer goed en vakkundig mee heeft geholpen. Marco en Marie-Jose hartelijk dank voor deze heerlijke week.

• 9Nel Noordzij10-07-2011

als het kon ging ik gelijk weer

Wij hebben het ontzettend gezellig en goed gehad. Wij hadden het adres al een paar jaar op ons verlanglijstje staan, en het was werkelijk ontzettend goed.Mooie kamer, heel goed saniter, prima eten en drinken en mooie ligging.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 10Michel en Rosalie15-04-2011

absoluut een tophotel

Deze winter voor het eerst naar dit hotel geweest en wat een goede keus was dat! Alles was helemaal top; de hotelkamer, de gastvrijheid, het eten, de omgeving, noem maar op. Er is naar onze mening erg goed nagedacht over de inrichting, waardoor de hotelkamer een huiselijk gevoel gaf en alles aanwezig was wat je graag op een hotelkamer terug zou willen zien (bijvoorbeeld een zitje en de mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten). Het eten was belachelijk lekker en de huskytocht moet je gewoon gedaan hebben, niet te omschrijven zo mooi. Kortom: deze vakantie heeft een dikke 10 verdiend!!

0 tips over Aparthotel Herang Tunet

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Vissen
      • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden