Heggenes

Vakantie in Heggenes

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantie Heggenes

Reviews over Heggenes

• 8Tor Weibye21-08-2013

Kjedelig bygdesentrum

Ingen spesielle attraksjoner utenom et legesenter og en Coop. Men fisking i nærområdet og bærplukking er mulige aktiviteter.

• 3Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Joanne and Marc Kagan08-07-2013

Coming Back for more gorgeous hikes one day

There are a number of hikes within relatively short distances. We did the Bitihorn, and would love to come back for many more.

• 10Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Vandersteene20-08-2012

Mooie plek

Bosrijke streek, goede stopplaats als laatste of eerste komende van de luchthaven en om naar het fjorden gebied te trekken

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Marjolein13-04-2010

Fantastische plek!

Als je van wandelen houdt is dit de plek waar je heen moet gaan! Op redelijke afstand het prachtige gebied Jotunheimen!! Hier vind je rust! na terug komst kun je heerlijk genieten van het prachtige hotel/appartementencomplex van Marco en Marie-Jose Robeerst. Deze mensen hebben dit complex met meeste zorg en liefde opgericht. Zij weten hoe ze ervoor kunnen zorgen dat je een top vakantie hebt! Wat ik ook nog moet zeggen is dat je de deur niet meer uit wilt om te gaan uit eten, zij weten wat koken is! Echt heerlijk! Je kunt aan geven van te voren wat je wel en niet mag eten en zij zorgen voor de rest! Ik zou zeggen... HEEN GAAN!

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur