Appartement Galaseter

Appartement Galaseter

Appartement

1 review over Appartement Galaseter in het Nederlands

2008

Ruim en een fraaie ligging.

Henry
12-7-2008

In de bergen mooi gelegen complexen. Wij zaten in Galaseter (Jotuntheimen). Iets ouder gebouw met mooi uitzicht. Huiskamer en slaapkamers sfeervol ingericht. Goed uitgeruste keuken. Badkamer verouderd. Receptie op wat grotere loopafstand. Handige winkel (Gala Handel) vlakbij. Klein openluchtzwembad bij hotel (is bij de receptie). Gratis wifi in het hotel.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Galaseter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Galaseter in Gålå, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Galaseter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.