Géén boekingskosten

Appartement Gala Hytter

NoorwegenOpplandGålå

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Gala Hytter voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 18 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

18 Reviews over Gala Hytter

• 9Ingrid11-11-2017

Geweldig huis voor 8 personen, 2 badkamers en een sauna. Compleet ingerichte keuken met vaatwasser, oven, vriezer etc. Goede bedden en een prachtig uitzicht vanuit de huiskamer. Zelfs een kast om je spullen te drogen na een dag langlaufen. Vlak in de buurt een skilift en vele kilometers langlauf loipes. Een kleine supermarkt vlakbij om wat inkopen te doen. Parkeren voor de deur. Dat gebied heeft veel sneeuw in de winter, echt een fantastische omgeving!

• 6Monica01-11-2015

Goede bungalow

Vakantiehuisje in Noorse stijl, prachtige uitzicht op het meer. Omgeving is vooral geschikt voor sportieve activiteiten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Voor de prijs vinden wij het huisje qua inrichting wel aan onderhoud toe. Douchecabine en keuken waren niet goed schoon. In de kast lag nog een onderbroek van iemand anders. Complex was slecht onderhouden. Afstand naar de hoofdweg ( richting Lillehamer) was wel ongeveer 15 minuten. Supermarkt was erg goed, breed assortiment.

• 7cintha17-06-2014

compleet huisje voor 2 personen in Gala

4 pers.bungalow voor 2 personen is prima. Van alle comfort voorzien.Met 4 personen wel erg klein. Wij hadden een balkon van 2m2 , jammer! 2 bungalows onder 1 dak is wel gehorig. Geen internet, alleen bij de receptie. Uitzicht fantastisch op het Galameer.In Juni is nog veel gesloten o.a. de Peer Gynt veien. Toegangsweg naar de bungalows erg slecht. Geen gelegenheid om de was te doen of 3 km verderop in een ander hotel.Personeel was behulpzaam. Bungalows waren schoon, maar zijn wel aan een onderhoudsbeurt toe. Winkel voor dagelijkse boodschappen dichtbij.

• 8jmmilodejong10-08-2013

Hele leuke plek, echt een aanrader

Appartement, huisje, vond ik erg leuk en ook mooi van binnen, prima inrichting. Met de vide had je/de kinderen er echt een ruimte bij. Voor kleinere kinderen ivm ladder naar vide weer minder geschikt. Bij het huisje hadden we een prachtige ruime veranda. Het uitzicht was schitterend op het meer, bergen en bergen met sneeuw. Er liepen schapen om de huisjes, vonden de kinderen erg leuk. Prima plek om een aantal leuke dingen te doen.

• 7GJ28-07-2013

Mooi uitzicht, wat gedateerd

Wij zaten in een appartement vlak naast het café. Het gebouw en terrein er om heen waren zeer gedateerd en toe aan opknapbeurt. App was wel knus ingericht en het uitzicht vanaf eerste verdieping was mooi. Ik zou iedereen aanbevelen om niet zo'n app te nemen, maar een hytter. Deze liggen erg mooi. Ook het hotel met zwembadje en sauna ligt prachtig. Winkel heeft ruim assortiment en de prijs in niet hoger dan in het dal. De omgeving is mooi om te wandelen, maar wellicht mag het wat uitdagender.

• 7Hans26-08-2012

Luxe hytter

Aan de hytter mankeert niets. Douche en WC is luxe (vloerverwarming). 2 koelkasten en een ruime diepvries. Sfeervol ingericht. De weg naar het huisje was wel vrij slecht. Omgeving is ook mooi. Peer Gynt weg viel ons erg tegen voor 70 NOK (tolweg). De Friisvegen was wel mooi. Helaas slecht weer en weinig zicht. Geen tol op deze weg. Gala is ons iets te luxe :-).

• 8saroes03-08-2012

Mooie huisjes in een prachtige omgeving!!!

Hier een week verbleven nadat we 5 jaar geleden aan de andere kant van de Peer Gynt weg verbleven hadden. Schitterende ligging. Huisjes prima uitgerust. Sanitair prima. Personeel in hotel zeer gastvrij en vriendelijk. Internetten in hotel gratis, supermarktje op loopafstand met voldoende assortiment.

• 8aliesjansen29-07-2012

absoluut geen lokatie voor de zomer

geen zomer lokatie tussen de skiliften en 5 graden lager dan in het dal.
    Er was niets te beleven alle koffiegelegenheden waren dicht . Hoog wintersportgehalte, en het vissen onmogelijk vanuit je huisje ,minimaal 2 km verderop

• 8Vedder, Kolham17-08-2011

leuke vakantiewoningen op een leuke plek

Veel ruimte, netjes, alles aanwezig. Hebben hier drie nachten gezeten. Bij de receptie is een verwarmd buitenzwembad aanwezig waarvan gebruik gemaakt kan worden. Tevens een tennisbaan en voetbalkooi aanwezig. Huisjes niet te dicht op elkaar. Zeker een aanrader, aangezien de omgeving ook voldoende mogelijkheden biedt om van alles te ondernemen.

• 8c_berg7404-03-2011

Aardig huisje

We maakten een rondreis door Noorwegen en dit was het laatste Noorse huisje. Dit huisje was alleen voor de verhuur en de andere 2 accomodaties waren van mensen die het weer onderverhuurden. Dit huis was dan ook minder luxe dan we gewend waren. wel met oven en afwasmachine maar wel een gedateerde bank en bedden. Wel veel slaapkamers 4 maar liefst met ieder 2 bedden, maar als je echt met zijn 8en had gezeten, was het veel te klein geweest. Groot balkon met prachtig uitzicht over het meer, waar we iedere avond 3 kleine vliegtuigen over zagen komen.(laag over het water)Overigens de enige vliegtuigen die we de hele vakantie gezien hebben.Uitstapje gemaakt over de Peer Gynt wegen en naar de Helvette kloof(deze is zeker de moeite waard)

Appartement Gala Hytter info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)