5,7

3 reviews over Camping Strand Camping Og Hyttesenter in het Nederlands

Verlopen camping

R. Welboren
28-8-2012

De hutten op deze camping zijn prima maar de rest is verlopen. Het receptiegebouw werd als opslag gebruikt..

Zeer gedateerde toiletgebouw / douche.

Het douche gedeelte is met een gordijntje af te schermen maar het water blijft tot je enkels staan (ook in het omkleedgedeelte).

Het was wel schoon maar oud. De sloten bij de toileten werkte niet goed.

Het speeltoestel was duidelijk aan vervanging toe en ook de aanlegsteiger was zeer slecht onderhouden.

Uitzicht was prachtig.

Gereisd met partner in juli 2012

Simpel maar wel schoon

Annelies
15-3-2012

Deze camping wordt door een oude dame gerund. Het is allemaal wat verouderd maar wel schoon. Wij hebben in een campinghut gezeten en dat is ons prima bevallen.

Gereisd met partner in juni 2011

Fantastische plek, aardige mensen.

Albert en Janine
30-6-2010

We waren er vroeg in juni en in de eerste dag als enige kampeerders. We hadden de mooiste plek, een kampeerhut direct aan het meer.

Fantastisch uitzicht rondom. Fagernes op ca. 5 minuten rijden. Toiletten netjes, maar wat gedateerd.

Een prima plek om enkele dagen te vertoeven.

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Strand Camping Og Hyttesenter in Fagernes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Strand Camping Og Hyttesenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.