Reviews over Fagernes

Geweldige reis en reisleider Peter

Marian,
    2-3-2018

Prachtig hotel in Fagernes aan het meer.

prima mooi gelegen camping met supermooi sanitair

Ton de Rooij,
    6-9-2017

mooi gelegen aan het meer, voldoende ruimte voor caravan/vouwwagen/tent als je vroeg in de middag arriveert in het hoogseizoen. Geen vast afgebakende plekken. Erg mooie keuken en sanitairgebouw midden op het terrein. VVV in het dorp met goede info.

Prachtige plek dichtbij Oslo

Andre, Brabant,
    15-7-2017

Wij hadden de luxere appartementen boven het sanitairgebouw. Wij dachten dat we daar mogelijk wat last van zouden hebben maar dat was absoluut niet zo. Je staat aan de rand van het water met je overdekte prive-balkon dat erg ruim is. Tevens een zitje aan de andere kant van het appartement, dus uit de wind, maar dat is wel op de centrale galerij voor de vier appartementen die daar zijn. Het was schoon en goed onderhouden. Op de camping zijn ook kleinere hutjes die simpeler zijn ingericht. De omgeving is prachtig en vanaf de camping direct een prachtige bergwandeling gemaakt naar het uitkijkpunt recht boven de camping. Zeer vriendelijke beheerders/personeel. Het dorpje is gemoedelijk en er zijn voorzieningen.

mooi hotel aan meer

mario,
    9-7-2017

Met een groepsreis in dit centraal gelegen hotel.

eten vnl. Inbuffetvorm was goed. Ontbijt met veel keuze.

ideale plek om verschillende plekken van Noorwegen te ontdekken.

Fjorden, watervallen en veel groen. Zelfs rendieren in het wild gezien.

We hebven veel over Noorwegen geleerd door onze chauffeur Peter van de touroperator.

Kamers in het hotel simpel en aan straatzijde rumoerig.

In de eetzaal was er veel herrie, zeker bij volle bezetting

Uitstekend

Riboo,
    5-9-2016

Prima ontbijt in buffetvorm. Kamer met fjordzicht zeker een aanrader. Diner met grote groep, maar toch altijd goed voor elkaar, op welk tijdstip dan ook. Wel veel aardappels😄

Fagernes scoort een 7,1 uit 10, op basis van 13 reviews