Camping Bjørkhol

Weer vandaag1°-2°
7,4

2 reviews over Camping Bjørkhol in het Nederlands

Deze camping ligt aan een doorgaande weg, het sanitair is zeer eenvoudig maar wel schoon.

Slechte WiFi. Geen winkel in de buurt.

vriendelijke camping

albert spoelstra
10-12-2009

wij komen meer dan 15 keer op camping Bjorkhol en met veel genoegen.Prachtige

uitgangs punten zoals de Grimsdalwegen en de fjel gelegen tusssen Dombas en Vagamo en Lom.Erg vriendelijk zijn de eigenaren de familie Hoelsbrekken.Wij hopen er nog vaker te mogen komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bjørkhol in Dombas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bjørkhol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.